Początek Ukrainy.

Re: Początek Ukrainy.

Lothar.
A kto zapyta dlaczego zniszczono mienie wojskowe i przemysł farmaceutyczny? I nagle "nie ma" i... wielkie zdziwienie.

Re: Początek Ukrainy.

Już dawno władze Ukrainy mają dostęp do tych danych. Trudno jak kacapy bombardowali Kijów, interesować się, kto wyjechał, a kto nie. No i jak ci wspominałem, ojcowie trojga dzieci są zwolnieni ze służby wojskowej...

Re: Początek Ukrainy.

Lothar.
Dawno temu się doczytałem ,że podczas Wojny Secesyjnej wykupienie się z wojska kosztowało 300 dolarów. Ciekawe jak to wygląda teraz?

Re: Początek Ukrainy.

Dawno temu się doczytałem ,że podczas Wojny Secesyjnej wykupienie się z wojska kosztowało 300 dolarów. Ciekawe jak to wygląda teraz?
Teraz też ludzie kręcą, od wojska reklamują się przeważnie dzieci polityków, czy ludzi mających..."Wpływy"

Re: Początek Ukrainy.

Początek Ukrainy to był już za Chełmickiego. A potem każdy kto opowiadał się za wolną Ukrainą, uważany był za bohatera. W tym Bandera...Nie ma się co dziwić, że ludzie zamieszkujący jakiś obszar, nie chcą być ograbiani przez sąsiadów...

Re: Początek Ukrainy.

Lothar.
Tam było sporo uciekinierów z Polski.

Re: Początek Ukrainy.

Tam było sporo uciekinierów z Polski.
To fakt. Szczególnie chłopów pańszczyźnianych. Tam na tych bezkresnych stepach, czuli bezpieczni...

Re: Początek Ukrainy.

Lothar.
I tych z wyrokami, tam prawo nie sięgało, Andrzeju.