Plan marshalla dla ukrainy?

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Lothar.
Posłuchajcie, pomiędzy wierszami. Wkręcili znów Słowian?

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Amigoland
Liczą się fakty. To Rosja napadła na Ukrainę. Chociaż Ławrow na ostatnim spotkaniu G20 powiedział, że Rosja się tylko broni. Został oczywiście wyśmiany przez całą salę

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Amigoland
Chyba żadnego planu nie będzie. Najpierw ogołocą oligarchów z zamrożonych aktywów. Jest tego ok. 300 mld dolarówKacapy zapłacą za wszystkie zniszczenia i zbrodnie popełnione na Ukrainie. Już widziałem tam na Ukrainie rachmistrzów co robią dokumentacje zniszczeń. Żeby było czarno na białym. Jak oni myślą ze się z tego wywiną, to grubo się mylą...

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Lothar.
Mocno wątpię Andrzeju, mogą sobie tak ludziom gadać, ale kradzież mienia doprowadza do odpłaty i to się nie opłaca. Wszyscy mają dość wojny i strat, a los ukrainy to biznes stanów i firmy Black Rock, co ukrów wywłaszczy do końca.

[...]

No nie bardzo. Kroki już są podjęte. Terrorystę można...
https://www.europarl.europa.eu/news/pl/press-room/20221118IPR55707/parlament-europejski-oglasza-rosje-panstwem-sponsorujacym-terroryzm
 No pewno że wszyscy mają dość wojny w tym sensie, żeby kacapy dały już spokój i wycofały się na z góry upatrzone pozycje. Czyli do swojego grajdołka
W to "zwycięstwo" nie wierzy już nawet "bunkiernyj karlik", sam Władymir Władymirowicz
https://www.wprost.pl/wojna-na-ukrainie/11120743/putin-wspomnial-o-mozliwej-porazce-propagandysci-nie-chca-o-tym-slyszec-idziemy-dalej.html

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Lothar.
Andrzeju :) oni dawno się dogadali i razem okradają naiwnych >;)

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Andrzeju :) oni dawno się dogadali i razem okradają naiwnych >;)
No jak Putin jest podwójnym agentem i się dogadał. Ma na celu rozwalenie Rosji, to plan jest iście diabelski. Ale wszystko jest możliwe...

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Lothar.
Andrzeju, to bogaci rolują biednych >;)

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Andrzeju, to bogaci rolują biednych >;)
Tak było przecież od zarania...Tego nie zmienisz...

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Lothar.
Unowocześnili technologię kraną podatki na 100 lat do przodu.

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Unowocześnili technologię kraną podatki na 100 lat do przodu.
Na razie na rok. Na rok do przodu robię rozliczenie podatkowe. Czy to nie złodziejstwo?

Re: Plan marshalla dla ukrainy?

Lothar.
A ja kombinuję czy mi znów nie podniosą progów podatkowych i nie będę miał kolejnych patusów na utrzymaniu >;))