Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Amigoland
Fajny antyk Teraz przerzutka z przodu ma 3 tarcze. Jest lepsza...Aaa takie przełożenia z przodu mają teraz rowery listonoszy. Przynajmniej tutaj widziałem...
Wjedzie pod każdą górkę z 80kg bagażu...

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Lothar.
Skuteczne i jakie ładne wykonanie z lat 30, 20 wieku, to prawie 100 lat >;))

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Lothar.
A jak by się nie chciało pedałować? >;))

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Skuteczne i jakie ładne wykonanie z lat 30, 20 wieku, to prawie 100 lat >;))
Sądzę że ten rower wtedy, kosztował majątek...Cześć Wojtek...

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Lothar.
>;)
Mój dziadek to był, hmm, no powiedzmy bardzo romantyczny, za młodych lat >;P (pani Babcia mu nigdy nie wybaczyła >;/ ) więc jak zaszalał strasznie dawno temu rower, to jak jechał przez wsie w siedleckim, w garniturze z kwiatami, tym rowerem, to ludzie krzyczeli że "diabeł" no i wykrakali >;))

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Amigoland
No tak. Kobiety nie lubią jak faceci wydają pieniądze na "byle co"

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

I to jeszcze obce kobiety robią oko >;)) A jeszcze niebacznie zerknij, to i za 100 lat będzie hmm przypomniane >;P

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Takim to próbowałem jechać jako dziecko, pedałując pod górnym wspornikiem >;P Ale się poobijałem, nawet damki były za duże, po ile to musieliśmy mieć lat? Teraz to by zaraz mundurowych wzywali >;P Pamiętam jak kumpel w 3 klasie (11 lat) powiedział dorosłemu żeby swoich spraw pilnował >;)) Dziś to wszystko niewyobrażalne. >;))

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Ceny rowerów w 1930 roku. nie drogie Z wysyłką, z ekstras Tak do 100 RM...No ale nie wiemy ile w 1930 ludzie zarabiali i ile było warte 100 Reichmark...
https://www.velopedia.online/Document/Show/395
Ps.
Kliknij na lewy obrazek.

[...]

Dziś do obcych dzieci lepiej się nie odzywać, bo cię zaraz za zboka wezmą

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

I to jeszcze obce kobiety robią oko >;)) A jeszcze niebacznie zerknij, to i za 100 lat będzie hmm przypomniane >;P

Na żaden masowy sport bym nie liczył. Ludzie zrobili się bardzo leniwi

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Lothar.
Jak samochody robią się drogie, to rowerów przybędzie. Przedtem na rowerach jeździli w Chinach i Indiach. A teraz i u nas jak komuna w stanach i ue. >;)

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Amigoland
Wow. To Niemcy jeszcze coś produkują? To są niemieckie rowery...Produkowane w Chinach

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Amigoland
To jest artykuł sprzed 8 lat...Do tej pory już pewnie nic nie produkują
"Producenci rowerów
Najwięksi producenci rowerów w Niemczech
Jazda na rowerze jest modna. Jednak znaczna część produkcji przeniosła się za granicę – wiele rowerów pochodzi z Azji. Jednak w Niemczech nadal istnieje znaczna liczba producentów rowerów. Kto jest jednym z największych producentów w tym kraju? Ekwipunek.
18 grudnia 2015, 17:26"
https://www.manager-magazin.de/fotostrecke/fahrradhersteller-die-groessten-produzenten-deutschlands-fotostrecke-132868.html

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Re: Panu Andrzejowi, by się spodobał? >;))

Lothar.
Pewnie zamawiają w Chinach, u siebie przepakują i mają "produkcje" >;))