No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

[...]

A wiewiórkę na smyczy, to kto widział? >;)

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Czasami lepiej nic nie mówić, Andrzeju >;))

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Serenity
 To ten sam Maciek z tabletkami na uspokojenie ;))

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Serenity
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Serenity
Wojtek

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Lothar.
Simi też się tak niecierpliwi i mnie pogania >;))

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Serenity
Simi też się tak niecierpliwi i mnie pogania >;))
Dlatego skojarzyłam z Tobą ;))

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Lothar.
Lubię go i nie mam serca być stanowczy >;)

Re: No to jak były memy to teraz może śmieszne shorty?

Serenity
Lothar. napisał/a
Lubię go i nie mam serca być stanowczy >;)
Coś o tym wiem, ale przez to psy chorują.
Moja ma tę cukrzycę, ale i nerki chore i okazuje się, że właściwie to nie może żadnych węglowodanów, drób który najczęściej dostawała, też nie jest wskazany, ani ryby, ani wątróbka.
Jak się naczytałam, to ustawienie diety samodzielnie nie jest proste, a właściwie to jest niemożliwe, bo odpowiednie dawki różnych składników powinny być zachowane.
Ogólnie nie jest dobrze...
123456 ... 11