No nie śpia ogladom o Gdańsku

Drapak

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Lothar.
Wczoraj rozmawiałem z kurierem DPD to francuska poczta w Polsce, wyzysk nieprawdopodobny no tak żabojady razem z niemiaszkami robią z Polaków niewolników. Pamiętasz aferę śmieciową i sprzedaż firm śmieciowych 2 firmom niemieckiej i francuskiej i podwyżkę o 100% spodziewam się następnych takich "europejskich" podwyżek i wykupowania. Do dziś nie mogę przetrawić sprzedaży całej infrastruktury Telekomunikacji Polskiej francuzom za grosze, Kura znosząca złote jajka poszła do obcych. Tyle osób miało pracę.

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Lothar napisał/a
[...]
Wojtek? DPD...Deutsche Post Dienst...Tylko że oni mają filiale w Polsce. Tak jak Lidl, czy Aldi...

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a
Lubicie Gdańsk? a tu się włoski jeżą ....
Gdańsk? A kto tam rządzi?...Już wszystko jasne...

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Amigoland
To nie francuska firma "sobie tam utworzyła" wysypisko śmieci. Zgodę na to miejsce wydał zarząd miejski. Bądżmy uczciwi nie nie mieszajmy w to francuskiej firmy...

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Amigoland
Tak to jest jak samorządy same się rządzą. Przecież tam obowiązuje też prawo polskie i ustawa o ochronie miejsc pamięci narodowej. Ale jak  PIS zajęty jest "wyborami" to mamy takie kwiatki...Nie ma pana...Po prostu, nie ma pana...

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Amigoland
Tam ktoś powinien po prostu złożyć zawiadomienie do prokuratury. Zrobić fotki, zawiadomić policję i nadać sprawie  bieg...

> [...]

Wojtek? DPD...Deutsche Post Dienst...Tylko że oni mają filiale w Polsce. Tak jak Lidl, czy Aldi...

DPDgroup – francuskie przedsiębiorstwo spedycyjne o globalnym zasięgu, będące w 83,32% własnością państwowego francuskiego holdingu GeoPost – spółki zależnej La Poste. Pozostałe udziały należą do DPD Systemlogistik GmbH & Co. KG oraz DPD Zeitfracht GmbH & Co. KG. Wikipedia
Siedziba: Issy-les-Moulineaux, Francja
Prezes zarządu: Paul-Marie Chavanne (wrz 2001–)
Właściciel: La Poste
Liczba pracowników: 42 000 (2019)
Założenie: 1976, Aschaffenburg, Niemcy
Przychody: 7,8 miliarda EUR (2019)

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Amigoland
Zgadza się Wojtek. Ale firma jako taka powstała w Niemczech...Kupili ją żabojady...
Dynamic Parcel Distribution (DPD) wurde 1976 von 18 deutschen Speditionsfirmen gegründet. Firmensitz ist Aschaffenburg. Die Mehrheit an dem international agierenden Unternehmen hält die französische Geopost-Gruppe, eine 100-prozentige Tochter von La Poste.20 lis 2014
Firma Dynamic Parcel Distribution (DPD) została założona w 1976 roku przez 18 niemieckich firm spedycyjnych. Siedziba firmy znajduje się w Aschaffenburgu. Większość międzynarodowej firmy należy do francuskiej grupy Geopost, spółki zależnej w całości należącej do La Poste. 20 do 2014
Jak widzisz większość...To znaczy że nie cała...

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a
Lubicie Gdańsk? a tu się włoski jeżą ....
Bardzo lubię Gdańsk.
Smutne co tam się dzieje.

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Amigoland
Kawusia napisał/a
Życzę wszystkim dobrej nocy muszę iść już spać,bo jutro muszę wstać o 5.00 bo jadę w góry.Pozdrowionka i dobrej nocy życzę
Dobranoc Kawusiu...

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Drapak napisał/a
Lubicie Gdańsk? a tu się włoski jeżą ....
Bardzo lubię Gdańsk.
Smutne co tam się dzieje.
Może w Gdańsku nie ma już Polaków? Polskich patriotów...

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Życzę wszystkim dobrej nocy muszę iść już spać,bo jutro muszę wstać o 5.00 bo jadę w góry.Pozdrowionka i dobrej nocy życzę
Dobrej nocy Kawusiu:))

[...]

Jak tak dalej pójdzie to za chwilę będzie to juz Danzig.

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
W sumie...mam tam rodzinę. Granda! Niech postawią na Długiej, to od razu będzie reakcja;)

Re: No nie śpia ogladom o Gdańsku

Lothar.
To interesy ponadnarodowe, kto słyszał o przejęciach firm śmieciowych przez niemców i francuzów? A tego nie mozna by było zrobić bez wsparcia politycznego tak jak z polską wodą w rękach "starszych i mądrzejszych" ktoś coś wie? Nikt. tylko mydlenie oczu jakimiś "wyborami" i wirusami żeby ludzie nie myśleli o Gospodarce.

[...]

W sumie dowiadujemy się, jak już dostajemy wyższe rachunki. Ostatnio byłam w wodociągach, bo coś długo rachunek nie przychodził, no i się dowiedziałam, że woda znów drożeje.

[...]

Zapomniałeś jeszcze Wojtek o temacie...Aborcja...Oni mają wiele takich tematów. Przekop mierzei wiślanej, największe lotnisko w Europie...I wiele, wiele innych...
12