No i kto tu się boi?

Amigoland
Dlaczego Putin zagwarantował bezpieczeństwo prezydentowi  USA podczas wizyty w Kijowie? A jakby nie zagwarantował? Ta wizyta i tak by się odbyła. Ta wizyta to kolejna porażka Moskwy. Zarówno Putin, jak i jego propagandyści...Wiedzą o tym...

Re: No i kto tu się boi?

Amigoland
Propagandyści kremlowscy zaniemówili...Zobaczyli słabość swojego szefa

Re: No i kto tu się boi?

Bo ma tam ludzi i mogło by komuś coś głupiego przyjść do głowy >;))

Re: No i kto tu się boi?

Bo ma tam ludzi i mogło by komuś coś głupiego przyjść do głowy >;))
Ruskie obawiali się ukraińskiej prowokacji. Ktoś mógłby np. Dziadka ustrzelić. A wtedy wojna z USA murowana...

Re: No i kto tu się boi?

Lothar.
Tylko którego, bo ma podobnież 2 dublerów i ten z 2 jest u nas >;)) Dziś musiałem się przebijać przez miasto koło 14 to chyba cała Polska bez policji i jak patole się zwiedzą, to będą szklić sklepy.

Re: No i kto tu się boi?

Tylko którego, bo ma podobnież 2 dublerów i ten z 2 jest u nas >;)) Dziś musiałem się przebijać przez miasto koło 14 to chyba cała Polska bez policji i jak patole się zwiedzą, to będą szklić sklepy.
Nie przyglądałem mu się. Bo za piękny nie jest

Re: No i kto tu się boi?

Amigoland
Chodzi o fakt. Kremlowscy propagandziści straszyli to i ten ich trochę postraszył. Teraz nie mają o czym gadać

Re: No i kto tu się boi?

Lothar.
A po co pan Biden poleciał w strefę wojny? Ja tam w dobre serduszko nie wierzę >;))

Re: No i kto tu się boi?

A po co pan Biden poleciał w strefę wojny? Ja tam w dobre serduszko nie wierzę >;))
Pokazał że się Putina wcale nie boi. I teraz Putinowi łyso

Re: No i kto tu się boi?

Lothar.
Hmm :) jest daleko od domu >;)

Re: No i kto tu się boi?

Hmm :) jest daleko od domu >;)
Wiesz jaką on ma ochronę??

Re: No i kto tu się boi?

Lothar.
Bardziej bym wierzył w ostrożność i sobowtóra nr 3 >;))

Re: No i kto tu się boi?

Bardziej bym wierzył w ostrożność i sobowtóra nr 3 >;))
Sobowtór jest nie do odróżnienia. Dopóki nie pokarze zębów

Re: No i kto tu się boi?

Lothar.
Jak o zębach >;))