No i chłopaki dobili:)

Sylwia
Administrator
Przywitam się tylko, bo miałam dziś pracowity dzień i odpływam;))
Jutro poczytam, co tam spłodziliście haha i może uda mi się trochę popisać.
Ps. A Kawusia jaka piękna!  Chyba muszę też założyć ubranko (avatar) w końcu;))
Pozdrowionka dla wszystkich:)

Re: No i chłopaki dobili:)

Lothar.
Cześć Serenko >;)) To tak w hmm "negliżach" pomykasz?

>;PPP

Re: No i chłopaki dobili:)

Sylwia
Administrator
Już nie;D
Dobranoc Chłopaku:)

Re: No i chłopaki dobili:)

Lothar.
Dobranoc Dziewczyno >;)))

Re: No i chłopaki dobili:)

Re: No i chłopaki dobili:)

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
[...]
Hej Sarenko,nie przepracuj się i zaglądaj tu:))
Pozdrowionka:))

Re: No i chłopaki dobili:)

Sylwia
Administrator
michalina napisał/a
Hej Sarenko,nie przepracuj się i zaglądaj tu:))
Pozdrowionka:))
Viśta wio, łatwo powiedzieć;) Witaj Michalinko:)
Chciałam Ci powiedzieć, że na tamtym forum nie trzeba się logować, a i tak wszystkie funkcje działają. To tak, jakbys chciała czasami coś tam napisać.
Zaglądam Michalinko, ale przeważnie późnym wieczorem, więc prawie zasypiam.

Re: No i chłopaki dobili:)

michalina
Sylwia napisał/a
michalina napisał/a
[...]
Rozumiem Sylwio:))
Ok,zapamiętam,że tam nie trzeba się logować.Na razie zaglądam tu:))
Mnie też wieczorami chce się spać i gaszę kompa:))
Dobrej nocy:))

Re: No i chłopaki dobili:)

Sylwia
Administrator
michalina napisał/a
Rozumiem Sylwio:))
Ok,zapamiętam,że tam nie trzeba się logować.Na razie zaglądam tu:))
Mnie też wieczorami chce się spać i gaszę kompa:))
Dobrej nocy:))
Ja często zasypiam przy kompie, ups, najczęściej jest to przy oglądaniu jakiegoś filmu. Muszę zmienić nawyki.
Dobrej nocy Michalinko:)