Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Lothar.
Chcieli mi wcisnąć na stan, ale się nie zgodziłem :) kolega wziął i przewalili go na bok >;)) To było coś strasznego, ale jeździło >;)

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Chcieli mi wcisnąć na stan, ale się nie zgodziłem :) kolega wziął i przewalili go na bok >;)) To było coś strasznego, ale jeździło >;)

Jechałem tym, ale jako pasażer Stary był i wyciągał chyba najwyżej 60 ale i tak po Warszawie szybciej nie można było jeździć Silnik od starej Warszawy. Armatura też...No i chyba kierownica...

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Lothar.
Miał strasznie wysoko środek ciężkości >;)

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Miał strasznie wysoko środek ciężkości >;)
Sądzę że ich jeszcze dużo po świecie jeździ. Na Kubie, w Afryce i byłych krajach ostbloku...Rumunia, Bułgaria, Mołdawia...

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Lothar.
To była bardzo przestarzała konstrukcja, ale w miarę prosta w serwisie to każdy naprawiał i hmm wie jak się dławi na zbyt ubogiej mieszance >;) sławetny drut >;)

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Amigoland
Do dziś gadają że to silnik "radziecki" jaki on radziecki??
"Historia silnika M-20
Silnik M-20 wywodził się ze skróconego o dwa cylindry amerykańskiego sześciocylindrowego silnika rzędowego Dodge o pojemności 3,6 l (217,8 cali sześciennych)[1]. Silnik Dodge D-5 został skopiowany w ZSRR tuż przed II wojną światową, częściowo w oparciu o wykradzioną dokumentację, i w 1940 roku wdrożony do produkcji pod oznaczeniem GAZ-11[2]. Radziecki silnik został przewymiarowany do systemu metrycznego, na skutek czego jego pojemność zmniejszyła się od 3568 cm³ do 3485 cm³; średnica cylindrów wynosiła 82 mm, a skok tłoka 110 mm[2]. Moc wynosiła 76 KM, a w wersji GAZ-11A, z aluminiową głowicą, 85 KM[2]. Silnik czterocylindrowy został opracowany dla nowego samochodu GAZ-M20 Pobieda, jako bardziej ekonomiczna alternatywa silnika sześciocylindrowego[3]."
Co kacapy sami skonstruowali??? Hehehe...

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Lothar.
Czasami warto podejrzeć co u konkurencji >;)

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Amigoland
Oni wszystko kradli, każdą technologię. Już od zakończenia 2WŚ mieli pełno agentów na zachodzie i w USA. Chińczycy mogli się od nich uczyć A potem jak już ich przejrzeli i z agentami było ciężko. Kupowali sobie zachodnich polityków i osoby mające dojście do tajnych dokumentów...
https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1515114%2Coficer-niemieckiego-wywiadu-szpiegowal-dla-rosji-wsj-mial-dostep-do-scisle

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Lothar.
Andrzeju to tylko kowalski i szulz ma płacić za "wartości intelektualne" nikt więcej >;)

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Andrzeju to tylko kowalski i szulz ma płacić za "wartości intelektualne" nikt więcej >;)
Nie wiem co masz na myśli. Myślisz że Polacy i Niemcy kradną technologie a potem ogłaszają światu że to ich? No chyba że znasz takie przypadki? Bo ja nie....Cześć Wojtek...

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Lothar.
Jak Polak coś wymyśli to nic z tego nie ma :) Trzeba mieć wspierającą machinę prawną, a my nie mamy, więc Polacy publikują swoje odkrycia w innych krajach.

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Amigoland
To raczej nam kradziono pomysły...

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Amigoland
Nie wspomnę już i Koperniku. Z którego Niemcy zrobili...Niemca.

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

brunetka.
O matko a co to za wehikuł.:)) Wojtek skąd Ty bierzesz takie okazy cuda przeszłości, musisz chyba głęboko szukać aby takie cudo odnaleźć.:))))

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Lothar.
Dawno temu takie u nas w firmie były na stanie a wykupiła je..... France Telekom >;PPPPPPPPP

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

brunetka.
Haha możliwe że wykupiono, ale ja takiego wehikuł nie widziałam. :) Ty już się Wojtusiu nie nabijaj.:)

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Lothar.
Serio >;P Dawno temu pracowałem dla Telekomunikacji Polskiej co ją France telekom wykupił a dziś to firma Orange >;)) To była niby "prywatyzacja" ale sprzedano za grosze kurę znoszącą złote jajka i dziś to by było oceniane jako Przestępstwo. Ludzi pozwalniano budynki sprzedano zarządzanie i sterowanie usługami odbywa się z Francji i powiedzmy nie wszyscy są pozytywnie nastawieni do Francji po takich interesach :)

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

brunetka.
Wojtek uczyć trzeba się od lepszych to są interesy , mi chodziło o ten wehikuł to to też France telekom wykupiła tego nie wiedziałam. A was wszyscy lubią, cały świat.... Idę spać. Dobranoc.

Re: Nie zna życia kto tym nie jechał. >;)

Amigoland
brunetka. napisał/a
Wojtek uczyć trzeba się od lepszych to są interesy , mi chodziło o ten wehikuł to to też France telekom wykupiła tego nie wiedziałam. A was wszyscy lubią, cały świat.... Idę spać. Dobranoc.
Dobranoc Brunia. Miło mi że mnie ktoś lubi
12