Nie równe dzielenie uczuć pomiędzy dzieci.

1 wiadomość Opcje

Nie równe dzielenie uczuć pomiędzy dzieci.

Lothar.
Jestem jedynakiem a i tak dostrzegłem że rodzice wolą dzieci z rodziny niż mnie byłem zazdrosny i mnie to gryzło. Jak jestem dorosły to rozgryzam to zagadnienie. Myślę że musiałem się ekspresowo rozwijać i bardzo wcześnie przestałem być "dzieckiem" więc nie spełniałem ich oczekiwań bo nie opowiadałem o sobie i nie oczekiwałem rad. Hmm nie wierzyli we mnie i moje osiągnięcia. Kocham ich, ale pamiętam.

Pewnego razu, gdy miałem 14 lat, zajrzałem w historię przeglądarki domowego komputera. Znalazłem tam jakieś forum kobiece i wątek o temacie "Bardziej kocham moje młodsze dziecko"napisany przez osobę o loginie Marzena38. Moja mama nazywa się Marzena i miała wtedy 38 lat. Tak, mam młodszego brata.