Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

Lothar.
ale przeszedł wielki pies (fajny i znamy się >;) ) ale uwalił się i mi bąki puszcza, programuje i mnie rozprasza >;)) Otworzyłem okno żeby się trochę wywietrzyło, bo to wytrzymać trudno. Niby zwykła sprawa, ale jednak obniża komfort pracy >;)) Na co mi przyszło >;)))

Re: Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

[...]

O losie, Wojtek, raporcik dnia?
Jakże cenne sprawozdanie...💪😂

Re: Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

Wypłać sobie za pracę w szkodliwych warunkach...😆😅

Re: Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

Chyba nie zazdrościsz Jolu? >;)) Akurat kombinuje co by tu zjeść na obiad >;)) Oj jakiś sterany jestem, ale zauważyłem coś ciekawego, czym mniej się napinam i mniej mi zależy, to tym lepiej idzie finansowo >;))

Re: Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

michalina
Jola napisał/a
Lothar. napisał/a
[...]

Samo życie Michalino

[...]

Weny twórczej?😅

Ja dziś machnęłam makaron orkiszowy z zielonym pesto, do tego słodkie koktajlowe pomidorki BIO (mam nadzieję;), ser Tofu i voila...:), akurat mam fotkę, bo siostra pytała o coś na szybko...

Re: Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina

michalina napisał/a

Fajne te raporciki...👌😅

[...]

Wygląda pięknie:))
Dziś jem co popadnie bo sprzątam i nie mam czasu na gotowanie;)
Zjadłam trochę rosołku ,dolałam do niego ukiszonego przez siebie czerwonego barszczyku,pychotka;))
Poprawiłam migdałami i suszonymi morelami :))
Niestety moich musiałam nakarmić bardziej suto;))

Re: Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

michalina
No nie?;)
Taka forma pamiętnika;))

Re: Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

To u mnie grzanka z żółtym serem na szybko, bom głodny >;) I zupka warzywna (mrożonka) na szyi indyczej (to trzeba poczekać) wstępnie mięsko obgotowałem rano, a teraz na tyle żeby mięsko odlazło od kości, kości out a do wywaru z mięsem mrożonki. Dobre szybko i pożywne, zjemy z psem >;))

[...]

Drogi pamiętniczku.....

[...]

Smacznego:))

[...]

Dobry rosołek chodzi za mną od dawna, aż mi zapachniało twoim Michalinko...:)

Tutaj to nawet się nie zabieram za tak szlachetne danie, na tutejszym BIO mięsie tylko raz próbowałam, jak mi zaczęło rosnąć w garnku, to mi się "Medaliony" Nałkowskiej przypomniały.:((
Nigdy więcej...brrr....

Czasem drobiowe, często z indyka jak już mnie mocno skusi.:)

[...]

Jasne, taki dyskretny, dla sąsiadów i okolic...czemu nie.;)))😅

Re: Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Dziękuję >;) zupka to za 30min, a teraz mnie pali ta zapiekanka z żółtym serem, baaardzo.

[...]

Reeety, nie dość, że zmęczony wróciłeś i jeszcze przy garach??
Złoty chłopak, jak nic, podaj dokładniejsze na siebie namiary ...😉😅

Re: Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

Lothar.
Ewa wspomniała, że "z głodu to jeszcze się nikt nie ze...." >;)) Ale jak człowiek głodny to i się robi kreatywny >;) Ostatnio jestem zalatany to w lodówce jakieś puchy i głównie "światło" >;)) Dobrze że jajka mam swojskie, to jest się czym ratować, ale ile można jeść jajecznicę. Zrobiłem domową mielonkę w szybkowarze ale już smętne resztki. Jakie to wkurzające że trzeba tak ciągle jeść >;))

Re: Niby fajnie siedzę sobie w bajeranckich warunkach >;))

Lothar.
Znalazłem ser i będzie sernik ale wytrawny, bo cukru mało, powinno być 40 dkg a jest niecałe 10 >;))