Najlepszego Wojciechu!

Kropelka

Re: Najlepszego Wojciechu!

Biegnij Lola biegnij
Serenita zapomniała? Ona jest strażniczką wzystkich dat? Jeśli to są dziś naprawdę jego imieniny, to życzę mu spełnienia marzeń, bo wszystko inne już ma he he

Alicja w krainie czarów

Re: Najlepszego Wojciechu!

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Dziękuję Kropelko >;) Zupełnie zapomniałem :) dopiero znajomi przypomnieli >;) Jest tylko sernik i kawa >;P

Re: Najlepszego Wojciechu!

Amigoland
Imieniny tak popularne że można o nich zapomnieć Wszystkiego najlepszego Wojtek.

Re: Najlepszego Wojciechu!

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Dziękuję Ewo >;) Hmm, oni się lubili i byli dla siebie mili

Re: Najlepszego Wojciechu!

Imli-li ☼
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
100 lat w zdrowiu Wojtku  samych radości  Wszystkiego  Najlepszego  spełnienia marzeń

Re: Najlepszego Wojciechu!

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
Imieniny tak popularne że można o nich zapomnieć Wszystkiego najlepszego Wojtek.
Dawno temu bywały ostre imprezy, Andrzeju, ja z Jerzym vs Piotr i Paweł >;) To były trudne powroty >;))

Re: Najlepszego Wojciechu!

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Imli-li ☼
Dziękuję Mili >;)) Dopiero koło południa mi przypomnieli, bo zupełnie zapomniałem, powinienem coś postawić, ale promuje abstynencje i trochę niezręczna sytuacja, kiedyś to kupiłem % i z głowy, a facetów to trudno słodyczami karmić i myślę co zaszaleć na jutro, żeby nie wyszło że jestem sknera >;))

Re: Najlepszego Wojciechu!

Imli-li ☼
hahaha też jestem abstynentką od 8 lat  po udarze  zupełną czasem posmakuję na paluszku   lepiej nie igrać ze zdrowiem   serdeczności  Wojtku

Re: Najlepszego Wojciechu!

Lothar.
To ja tylko 5,5 roku, ale mnie to pilnują >;) No bo jak raz się przyznałem, to nawet piwa nie wypada, a mam ochotę na ciemne piwo >;P

Re: Najlepszego Wojciechu!

Amigoland
<quote author="Lothar.">
To ja tylko 5,5 roku, ale mnie to pilnują >;) No bo jak raz się przyznałem, to nawet piwa nie wypada, a mam ochotę na ciemne piwo >;P

O kurcze...Ale narobiłeś smaka

Re: Najlepszego Wojciechu!

Lothar.
Kupię takie bezalkoholowe, ale to nie to >;)

Re: Najlepszego Wojciechu!

Re: Najlepszego Wojciechu!

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Serenita zapomniała? Ona jest strażniczką wzystkich dat? Jeśli to są dziś naprawdę jego imieniny, to życzę mu spełnienia marzeń, bo wszystko inne już ma he he

Nie pamiętam imienin, bo po co? Są w kalendarzu 🙂
U nas na forum u góry pod banerem 😏
Nie zaglądałam wczoraj 🙄

Re: Najlepszego Wojciechu!

Sylwia
Spóźnione, ale szczere Wojciechu 😘🥰

NAJLEPSZEGO! 🍀

Re: Najlepszego Wojciechu!

Lothar.
>;)*
Dziękuję Serenko :)

Re: Najlepszego Wojciechu!

michalina
Spóźnione życzenia,wszystkiego co najlepsze dla Ciebie Wojtek

Re: Najlepszego Wojciechu!

Lothar.
Dziękuję Michalino >;) Dziś miałem 3 telefony ze spóźnionymi życzeniami :) To było.... miłe >;P