Na wnuczka.

Lothar.
Wczoraj widziałem coś hmm zaskakującego. Do starszej pani zadzwoniła jakaś kobieta po głosie około 30 i powiedziała że wnuczka wracała z pracy z narzeczonym i miała wypadek, połamane żebra i nos i trzeba pomóc, a wnuczka (23) akurat wjeżdża do garażu i widzę ją na kamerach. Ewidentny przekręt, uważajcie i żadnej kasy obcym.

Re: Na wnuczka.

michalina
Znam panią,92 lata:)
Trzyma się świetnie.Ma wnuki i prawnuki;)
I wiesz co mi powiedziała?
Że wcale jej nie żal tych dziadków którzy sie dali nabrać na wnuczka.
A dlaczego?
A dlatego,że "do czego to podobne by trzymać dla siebie tyle kasy zamiast porozdawać dzieciom i wnukom"

Re: Na wnuczka.

Lothar.
Hmm, starsi ludzie powinni coś mieć, na "czarną godzinę" Michalino. Rodzina, jest różna i mogą się "wypiąć" Pamiętam jak byłem ze śp. Mamusią w szpitalu to się bali że ją zostawię i ucieknę. Widać tak ktoś zrobił. Zostawić swoją Mamę?

Re: Na wnuczka.

[...]
No...Też fakt. Ale ludzie jak to ludzie...Trzymają na czarną godzinę

Re: Na wnuczka.

[...]
Tez jestem tego zdania Wojtek.

Re: Na wnuczka.

Amigoland
Oszustwo jest oszustwem. A starsi jak to starsi, mogą mieć problemy z pamięcią. Do mnie jeszcze nikt nie zadzwonił, myślą pewnie ze jestem jeszcze bardzo młody

Re: Na wnuczka.

[...]

Niby tak ale są ludzie i ludziska.
Moja teściowa i drugi mąż jak jeszcze żył przepisali dom na mojego męża i jego przyrodniego brata po to ,aby sie potem nie kłócili;))
Teściowa mieszka u siebie ale de facto w domu który jest własnością jej synów.
A ja 25 lat temu jak zamierzaliśmy wziąć rozwód mowilam Mamie,że dobrze byłoby gdyby na mnie przepisali mieszkanie i wiesz co usłyszałam?
Że oni żyją a ja ich chcę juz pochować!
A mieszkanie dostaniemy po smierci.
I mieszkanie a dokładnie kasę za nie wyrwała od ojca jego ten jego reptyl i tyle widzieliśmy z pieknego,3 pokojowego mieszkania z super rozkładem i dużą loggią.

Re: Na wnuczka.

[...]
To fakt. Testament powinno się robić za życia. Szkoda Michalino, że nie przedstawiłaś mamie różnych innych opcji jakie mogą nastąpić. Trzeba było wytłumaczyć że jak już "pochowasz" to nici z testamentu...Niestety...Jest wiele takich spraw...

Re: Na wnuczka.

[...]
Czyli w pewien sposób zostałaś Michalino oszukana przez rodzinę, choć zamiar był dobry. Ja pamiętam łzy mojej Mamy jak ją oszukali, mówiłem żeby dała spokój bo się zarobi, ale pamiętam.