NORDSTREAM - WIEMY JAK BYŁO?

Re: NORDSTREAM - WIEMY JAK BYŁO?

Amigoland
Ta "broń", mam na myśli dostawy gazu do Niemiec. I tak by została wykorzystana. To coś tu nie gra

Re: NORDSTREAM - WIEMY JAK BYŁO?

Amigoland
Niemcy, z niemiecką dokładnością zbadały sprawę i stwierdziły że...
https://www.rp.pl/swiat/art38085241-wybuchy-na-nord-stream-media-slady-prowadza-na-ukraine

Re: NORDSTREAM - WIEMY JAK BYŁO?

No popatrz...Terroryści zostawili "ślady"W wodzie...

Re: NORDSTREAM - WIEMY JAK BYŁO?

Lothar.
Ja tam jestem nieufny Andrzeju, albo tak było albo nie a wywiady ściemniają aż dymi. Podejrzany jest ten kto ma korzyść, ukry albo stany, albo razem >;)

[...]

Wszystkie wywiady, państw systemu, podporządkowane są są tylko jednemu wywiadowi i nic nie zrobią bez jego zgody

Re: NORDSTREAM - WIEMY JAK BYŁO?

Lothar.
Więc tematem jest czy tak się stało, czy nas oszukali i rurami dalej pompują, tylko w innych cenach i się tym dzielą pod stołem :)

Re: NORDSTREAM - WIEMY JAK BYŁO?

Re: NORDSTREAM - WIEMY JAK BYŁO?

Lothar.
Sojusznicy mają pecha? Winni Polacy? >;))

Re: NORDSTREAM - WIEMY JAK BYŁO?

Więc tematem jest czy tak się stało, czy nas oszukali i rurami dalej pompują, tylko w innych cenach i się tym dzielą pod stołem :)
A wiesz? Że wszystko możliwe? Hehehe.
Teraz to już niczemu się nie zdziwię...

Re: NORDSTREAM - WIEMY JAK BYŁO?

Lothar.
Kiedyś napisali że po co robić wojnę jak można napisać że jest wojna a efekt społeczny podobny >;)