Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Amigoland
I jeszcze zdąży się napić! Chyba już mówiliśmy dlaczego tak jest...Integracja z unią, przebiega nie w tą stronę co powinna. W Polsce jest właściwie przemysł unijny, czyt. Niemiecki. Polak nie może tyle zarabiać co Niemiec, bo to żadna kalkulacja dla Niemców. Nie może inwestować we własny przemysł, bo to wymaga unijnej zgody. Właściwie sama nic nie może. Nie może nawet Odry oczyścić, bo to ingerencja w naturę. o korniku nie wspomnęObecnie już unia uzurpuje sobie nadrzędność nad Polską Konstytucją. Jeszcze trochę a obudzimy się w IV Reichu...Jak mamy takich polityków którzy mówią..."Po co nam lotnisko? Jak jest w Berlinie" To nie ma się co dziwić....

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Lothar.
Przynajmniej widać kto jest kto. Jak panu trzaskowskiemu blisko do berlina, to nikt za połę nie trzyma >;)

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Przynajmniej widać kto jest kto. Jak panu trzaskowskiemu blisko do berlina, to nikt za połę nie trzyma >;)
Takich trzaskowskich, szuwarkowskich, w Polsce jest wielu

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Amigoland
U nas w pracy, jak ktoś marudził. To majster miał tylko jedną odpowiedź..."Jak ci się nie podoba...To się zwolnij"

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Sylwia
Nie mają nic i są szczęśliwi? 😏

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Lothar.
Z tym szczęściem, to bym nie przesadzał Serenko >;) Ale Polacy już mieli doświadczenia z uszczęśliwaniem przez zbrodniarzy niemieckich i wielu umarło przeklinając niemców. Więc im może takie uszczęśliwianie się przyda. Polska miała bronić europę, tylko kogo mamy bronić? Angoli, francuzów, niemców, włochów? Hmm, nie będę za nimi tęsknił. Jak kuba bogu.....

[...]

To uszczęśliwianie wróciło. Tylko trochę w innej formie. Wkrótce znowu będziesz uszczęśliwiany przez Niemców

> [...]

>;) Już jestem :)

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Dzisiaj w Niemczech...Strajk klimatyczny Że też ludziom się jeszcze chce po tych wyłączaniach prądu , internetu i ciepłej wody w weekend

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Lothar.
To twarde głowy >;))

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

brunetka.
Czy pracowici raczej bym się nie zgodziła, no jaka praca taka płaca ,a takim sposobem do bogactwa się nie dochodzi.:)
Dobry wieczór.

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Lothar.
Dobry wieczór Brunetko :) Praca nie gwarantuje udziałów w zyskach >:)

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

brunetka.
Hmm. Piszesz o sobie? :)

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Lothar.
Ja akurat mam własną firmę Brunetko :) Ale pracowałem dla korporacji to rozumiem zagadnienie ekonomii produkcji i tego co się pracownikom nie mówi >;))

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

brunetka.
Ja to wiem żeś Boss.:)  Ale mi bardziej chodziło o zwykłego pracownika dlaczego nie jest bogaty, a do wyższej półki nie sięgajmy.:)

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Lothar.
Pracodawcy nie są hojni Brunetko, wymagają uczciwości i wysokich wzorców moralnych od tych których wykorzystują, ale nie od siebie. Wszędzie opowiadają bajki, że "jesteśmy rodziną" jak czegoś chcą, a wywalą każdego jak się opłaci >;))

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

brunetka.
Wojtek różni są pracodawcy, ja wiem że niektórzy pracodawcy są ludzcy, dobra płaca za dobrą pracę i można naprawdę fajnie zarabiać,  ale droga do sukcesu to wiedza plus wykształcenie.:)
Takie banialuki że w pracy  "jesteśmy rodziną" no proszę Cię szanujmy się ,to stek bzdur.:)

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

Lothar.
Ale ludzie są podatni na takie gierki motywacyjne >;)) Nawet byłem na takim wykładzie trenera personalnego co ludziom mieszał w głowach :) bo ciężką pracą dla firmy zrobisz karierę i.... bogactwo >;DD

Re: Myśleliście kiedyś dlaczego? >;) Polacy są pracowici, a nie są bogaci?

brunetka.
Wojtek powiem tak ważne aby swoja pracę lubić . Ja lubię swoja prace i płace.:)))
12