Zamordowany "seryjnym samobójstwem" za próbę ujawnienia pedofilstwa i handlu dziećmi w Pedołudzie

Zamordowany "seryjnym samobójstwem" za próbę ujawnienia pedofilstwa i handlu dziećmi w Pedołudzie

Re: Zamordowany "seryjnym samobójstwem" za próbę ujawnienia pedofilstwa i handlu dziećmi w Pedołudzie

michalina
Dobrze znam ten kawałek ,nie przypuszczałam,że może coś mieć wspólnego z morderstwami na dzieciakach.

Re: Zamordowany "seryjnym samobójstwem" za próbę ujawnienia pedofilstwa i handlu dziećmi w Pedołudzie

Re: Zamordowany "seryjnym samobójstwem" za próbę ujawnienia pedofilstwa i handlu dziećmi w Pedołudzie

Nie miał nic wspólnego z morderstwami, był świadkiem. Chciał o tym nakręcić film, dlatego go samobójstwem potraktowali.
Źle się wyraziłam,nie miałam na mysli,że on mordował.Nie wiedziałam,że był świadkiem i że chciał to ujawnić.
Świat bywa obrzydliwy.