Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Biegnij Lola biegnij
Pamietacie jak lewaki grzmiały, że spowiedź małego dziecka to molestowanie, jeśli ksiądz pyta o sprawy intymne, no teraz, jest to normalne a wręcz wskazana dla zdrowia dziecka! Kiedy te kurwy zostaną pogonione?!!!

https://www.facebook.com/watch?v=650262163898599

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Lothar.
Jedni i drudzy chcą dorwać dziecko przed 7 rż zanim się wykształci krytycyzm. Kto z dorosłych sam z siebie by został czarnym/czerwonym? Te głupoty trzeba przemycić za młodu, bój się >;))

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Biegnij Lola biegnij
Zauważyłm, że niektórzy tzw nowocześni rodzice, czy ludzie popierający KO i lewicę w to idą, a niektórzy doznaja dysonansu poznawczego, jak moja siostra. Niby jest "nowoczesna", ale jesli chodzi o wychowywanie dzieci, to u niej takie pierdolenie na 100% nie przeszło i nie przejdzie. Co innego moja szwagierka, kupiła nawet jakąs popierdoloną książke swojemu dziecku. Powiedziałm jej , że to chore, ale ona zalała mnie jakimiś lewackimi debilizmami "psychologicznymi", to jej odpowiedziałm, że niedłbawem zobaczy, czym skprupka nasiąkła i żeby potem nie płakała.

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Lothar.
Tradycyjne pomysły są zachowawcze, ale bezpieczniejsze. A już grzebać w "nagrodach" z prokreacji, to jak dać dzieciakom narkotyki. Jak to daleko poszło od szacunku dla dziecka Korczaka, do ingerencji w odczuwanie kim jestem a kim mogę być? To i większości dorosłym zaszkodzi. No bo przecież można z lenistwa zrezygnować z ról życiowych? Z obowiązków? >;))

[...]

Pięknie o tym Karoń opowiadał, ale niestety juz go nie ma

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Lothar.
Wczoraj trafiłem na jego dyskusje, hmm, pamiętasz, Ewo? Non omnis moriar?

Non omnis moriar znaczy „nie wszystek umrę”. Słowa te wyrażają przekonanie, że śmierć fizyczna nie oznacza końca istnienia człowieka i jego sława będzie trwała również potem. Formuły zwykle używa się w odniesieniu do artysty u jego twórczości. Słowa pochodzą z pieśni Horacego.

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Biegnij Lola biegnij
Szkoda, że tacy ludzie odchodzą, a bezmózgie lewaki, które chcą zmniejszac populację nie.

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Lothar.
Oni też odchodzą, tylko niezauważalnie. To stąd spostrzeżenie że pijaki długo żyją, jak nie widać różnicy >;)))

https://www.facebook.com/100077876283991/videos/1672910953116420

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Lothar.
Mam nadzieję że to happening, a nie studenci z..... uniwerku? >;P

Zwróć uwagę na oczy >;)

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Biegnij Lola biegnij
Zauważayłam, że każdy ma inne oczy he he

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Biegnij Lola biegnij
Umiałbyś tak?
https://www.facebook.com/watch?v=1352412872817643

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Zdecydowani i przyzwyczajeni do "trudnych decyzji" >;)) Nawet kobitki co się niby uśmiechają >;) No to zobacz panią "prof" Środę >;))

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Biegnij Lola biegnij
Bo wiesz kim są i sie doszukujesz

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Lothar.
Wolał bym porozmawiać w ramach "wywiadu środowiskowego" no wiesz słownictwo, rodzaj inteligencji >;))

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Nie, trzeba by się nauczyć i nikogo nie skrzywdzić. Taka koparka z osprzętem, to majątek.

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Biegnij Lola biegnij
Ja podziwiam takich ludzi co potrafia takie rzeczy, często ogladam filmiki, jak cos wytwarzają z niczego, albo jak właśnie operuja takimi maszynami, lubie tez ogladać czyszczenie końskich i krowich kopyt he he

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Lothar.
Nawet nie wiesz, jak to śmierdzi. Patrzyłem niedawno jak pan Kowal czyścił kopyta i zmieniał podkowy. Sam robię takie dziwne rzeczy, to na mnie nie działa, wolę sztukę, weź i zagraj na wiolonczeli? >;))

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Biegnij Lola biegnij
Mój dziadek był kowalem i to robił, a ja sie przygladałam he he lubie na to patrzeć, to takie oczyszczające

Re: Molestowanie seksualne dzieci w ramach WHO w "nowoczesnej" Europie

Lothar.
Znalazłem równowagę, pomiędzy pracą intelektualną, a fizyczną >;)) Co mi na zdrowie wyszło, bo trzeba się trochę ruszać >;)

12345