Mnie zastanawia cel takich przesłań? >;)

Mnie zastanawia cel takich przesłań? >;)

Re: Mnie zastanawia cel takich przesłań? >;)

Lothar.
Jedyną wspólną cechą tych hmm ludycznych >;) przesłań jest głupota, brak wykształcenia i potwierdzenie przekonań ludzi prostych danych czasów, no i z uwagi na prostotę autorów, wewnętrzne sprzeczności. No bo jak ludzie wymyślili boga to czy ma on własne poglądy? >;)) Głupie to i tyle. Ta pani zrobiła coś, przed czym sam się wzdragam, a mianowicie w wchodzenie w inter reakcje z bytami, które mogą być częścią mojej własnej osobowości >;))

Re: Mnie zastanawia cel takich przesłań? >;)

Mieszanie w glowach;))
To są cele takich przesłań;)

[...]

Wwlaśnie.
Bo jak odróżnić,czy to diabeł,Matka Boska,Archanioł Gabriel czy to jakas nasza podosobowość?
My chccąc nie chcąc mamy podosobowości i ich uzywamy,nie jesteśmy spójni.
Nie mówiąc o tym,że na nasze myslenie i decyzje mogą nawet wpływac pasozyty w naszym organizmie.

Re: Mnie zastanawia cel takich przesłań? >;)

Lothar.
Myślę, że po pewnych hmm interakcjach ze samym ze sobą, w sprzężeniu zwrotnym, można sobie zrobić krzywdę. Cieszę się że się nauczyłem zatrzymywać myślenie i jestem w swym umyśle "sam" jako osobowość dominująca >;))

[...]

No to gratuluję,mnie się nie udało.
Nawet nie próbowalam;)
W sumie to wiesz,że można stworzyc siebie samego na nowo?
Przestawić myslenie,za mysleniem idą czyny i juz jesteś kims innym;))
W dodatku może to byc pomocne np.w urzędzie,gdzie z petenta zamieniamy się w pewnego siebie,wymagajacego obywatela itd.;)
Inna sprawa,zeby nie przeginać by nie doznac dysonansu poznawczego;)No bo jak sobie wmówię,że jestem king bruce lee i spotkam karateke na swojej drodze to może byc ciekawie
Albo jak 80letnie babacia uzna,ze moze wziąć udzial w miss polonia.....

Re: Mnie zastanawia cel takich przesłań? >;)

Lothar.
No to ja spotkałem swoją "boską" wersje i fajnie nie było, a prawdę pisali w biblli że nie można patrzeć w oblicze >;) Patrzyłem pod kątem, ledwo ucho widziałem. On miał kolczyk, a ja jestem wrogiem kolczyków >;)) przynajmniej u facetów >;P

[...]

Tak,też słyszalam,że można samego siebie zobaczyć;)
Ja czasem widzę siebie w lustrze ale we śnie:)
Bardzo różne twarze i różne osoby choc wiem,że ta kobieta w lustrze to ja:)

Re: Mnie zastanawia cel takich przesłań? >;)

Lothar.
Czułem się dużo gorszy, dziwne wrażenie spotkać kogoś z taką różnicą. Uśmiechnęliśmy się do siebie i nie padło żadne słowo.