Biegnij Lola biegnij
he he ja tłukę jeszcze to

Alicja w krainie czarów

Re: >;) Miła niedziela >;P

Lothar.
Odreagowujesz te zakupy? >;))

Re: >;) Miła niedziela >;P

Biegnij Lola biegnij
Jakie zakupy? łażenie po sklepach, bo nic nie kupiłam. Ale znalazłam fajny sklep na sam koniec, tylko, ze nie mialam już chęci go ogarnąć. Może pojadę w majówkę, ale tylko azymut na ten sklep i nic więcej he he Dzisiaj barowałam się z ciuchami w domu, bo wczesniej nie miałam na to siły, ani weny twórczej. Wyniosłam z szaf w garderobie, ciuchy tego pana co tu kiedyś mieszkał he he . Ja pierdolę ile tego było! Ja nie mam 1/4 tego!! W końcu bede mogła przenieśc moje i Antka ubrania, bo tak sie gnieździmy, jak te debile w małych szafach he he Znikną tam he he
Alicja w krainie czarów

Re: >;) Miła niedziela >;P

Lothar.
Dzisiaj niedziela co cię te porządki w szafach skusiły? Większość ludzi  to ma niedziele :) a słyszałem że Panna to nie jest lekki charakter >;PP

Re: >;) Miła niedziela >;P

Biegnij Lola biegnij
Bo ja musze mieć wenę na szmaty. Nienawidzę wszystkiego , co sie z nimi łączy. Prania , wieszania, prasowania, układania. I skoro tak zaczęłam dzień, od szmat, to postanowiłam, że na szmatach skończę, w końcu uwolnię szafy i sie do nich wprowadzę. Prosiłam wiele razy, żeby to zabrał, ale chyba nie ma miejsca, żeby to dziadostwo upchnąć he he
Alicja w krainie czarów

Re: >;) Miła niedziela >;P

Biegnij Lola biegnij
Dzisiaj niedziela co cię te porządki w szafach skusiły? Większość ludzi  to ma niedziele :) a słyszałem że Panna to nie jest lekki charakter >;PP
A ja słyszałam, ze skorpion to nie jest lekki charakter. I co? gówno he he
Alicja w krainie czarów

Re: >;) Miła niedziela >;P

Lothar.
Już się nakręciłaś, zamiast regenerować na poniedziałek >;) Kakao i kawałek ciasta? >;))

Re: >;) Miła niedziela >;P

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
he he ja tłukę jeszcze to

Bardzo to lubiłam ale wolę w wykonaniu oryginalnym,rzadko który cover mi się podoba;)

Re: >;) Miła niedziela >;P

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Teraz miła, bo usiadłam na dupie he he

Ja dzis cały dzień odpoczywam bo mialam ostatnio mnóstwo stresów,jutro mam trudny dzień bo teściowa zmarla i pogrzeb mnie czeka.
Nie to zebym ja jakoś bardzo opłakiwala ale ogólnie sytuacja była stresujaca i przygnebiajaca ostatnimi czasy.
Po pogrzebie odczuję ulgę i dlatego się pośmiałam tu na forum i odreagowalam trochę;)

Re: >;) Miła niedziela >;P

Biegnij Lola biegnij
michalina napisał/a
[...]

 Po to mamy, to forum
Alicja w krainie czarów

Re: >;) Miła niedziela >;P

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Przyjmij kondolencje Michalino. Pewnie nie jest fajnie. Pan Mąż pewnie w stresie. Niby każdego to czeka, ale nie ma mocnych, swoje trzeba odcierpieć.

Re: >;) Miła niedziela >;P

Biegnij Lola biegnij
[...]

U mnie zależy od nastroju. Raz wolę melancholię, a raz pierdolnięcie he he
[...]

Dziękuję Wojtek:)
Mąż mnie wykończył swoim przeżywaniem,11 miesięcy to trwało,jestem bardzo zmęczona tym wszystkim.
Ale jutro już to najgorsze a potem z górki.

[...]

He,he,ja w 90% wolę pierdolnięcie,na smęty rzadko kiedy mam ochotę;))

[...]

Takie oczyszczanie czyści też naszą psychikę,wyrzucając te rzeczy wyrzucasz z siebie i jego;))

Re: >;) Miła niedziela >;P

Biegnij Lola biegnij
michalina napisał/a
[...]

Miśka, ja juz go dawno temu wyrzuciałam, a to, że wzięłam sie dopiero teraz za te szmaty, to raczej  wiosna! he he prosiłam go, żeby to wziął wiele razy, ale tyle tego jest, że chyba  nie ma gdzie umieścić he he A ja nie miałam weny twórczej, żeby to poprzenosić w inne miejsce i uwolnic szafy. Gdybym była ostatnią  świnią, to bym to dawno temu spakowała w worki i oddała na PCK he he, albo spaliła w ognisku he he
Alicja w krainie czarów

Re: >;) Miła niedziela >;P

michalina
[...]

Najprędzej to bym spalila w ognisku,he,he;))
123