Mentalność kacapa...

Re: Mentalność kacapa...

Homo sovieticus jest pokłosiem komunistycznych czystek dziesięcioleci terroru, łapania niewinnych na ulicach i skazywanie na łagry. Kto się wychylił to kończył smutno. No i nikt się nie wychyla do dziś. A u nas też nie fajnie.
Zauważ Wojtek że przez ostatnie 30 lat. Rosjanie mogli sobie hasać po całej Europie. Ba! Mogli nawet pracować na zachodzie, chociaż nie byli obywatelami unii. Polacy musieli czekać chyba z 10 lat na szansę podjęcia pracy w unii...A wiesz że oni w swojej konstytucji mają prawo odmowy służby wojskowej? A co robią? Na Donbasie i Ługańsku  wsadzają miejscowych do więzień za odmowę walki na froncie. W samej Rosji również. W tych więzieniach. Tak się ich "resocjalizuje" że skazany po miesiącu sam prosi, żeby go skierowano na front
Amigo? A kto im na to pozwolił? Winisz kacapów, ze sobie mogli hasać? he he po drugie, czy wiesz co u nas i w innych krajach robią, czy robili w stosunku do uchylajacych się? A co powiesz na nasze wiezienia CIA? Generalnie, jak ja słyszę, że gdzies jest zamordyzm a u nas wolność, albo, że gdzieś są reżimy, a u nas cudowni przywódcy, to kurwa leżę ze śmiechu. Pamietam przemówienie Korwina w PE, jak mówiło karze śmierci u Arabów, bo PE był ZANIEPOKOJONY brakiem praworzdności na wschodzie, to im Korwin odpowiedznio przywalił. W Stanach nie ma kary śmierci? Oni na wszystkich, którzy myślą inaczej i inaczej prowadza politykę będą mówili reżimy i będą tam wprowadzali swoją kurewską "demokrację", to są pojeby!
Ewka? Ale ja tu o mentalności. Nie możesz porównywać. Aż tak zastraszeni to nie jesteśmy. Możemy nawet poklikać. A TV Republika mówi to co nazywano kiedyś teoriami spiskowymi. Na ulicy możesz udzielić wywiadu i nikt cię nie zaaresztuje. Nie można porównać...

Re: Mentalność kacapa...

Amigoland
Zamarzyło się niektórym odtwarzanie "imperium radzieckiego", osmańskiego, a trzeciemu "wielkich" Węgier". Może tego nie pamiętasz, ale ja pamiętam jakie to było te imperium radzieckie. Było takie, że groziło mu bankructwo. To dlatego ZSSR się rozleciało...I teraz ta "druga armia" świata dostaje lanie na Ukrainie. A w lato, jak ziemia przyschnie popędzą ich aż do Moskwy

Re: Mentalność kacapa...

Nie wiem czy wiesz Andrzeju że WP idzie ochotniczo pod rozkazy ukraińców na rozkaz pana Bidena. I na dobrą sprawę nie mamy wojska i jesteśmy w stanie wojny z rosją o amerykańskie interesy. A stany się wycofują bo będą walczyć do ostatniego Polaka. Cieszysz się?
Średnio taki legion cudzoziemski liczy 20 tyś. Żołnierzy. A armia WP...
"Liczebność Wojska Polskiego to obecnie 112,5 tys. żołnierzy zawodowych i 32 tys. żołnierzy Wojsk Obrony Terytorialnej. W poszczególnych rodzajach Sił Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej służy:

62 tys. w Wojskach Lądowych;
36,5 tys. w Siłach Powietrznych;
12,6 tys. w Marynarce Wojennej;
5 tys. w Wojskach Specjalnych;
32 tys. w Wojskach Obrony Terytorialnej;
brak danych o liczbie żołnierzy w Wojskach Obrony Cyberprzestrzeni.

Re: Mentalność kacapa...

Amigoland

Z tego co słyszałem na Ukrainie jest wiele legionów. Polski, białoruski, gruziński, czeczeński
. Jest jeszcze największy legion. Legion międzynarodowy...
https://www.rp.pl/konflikty-zbrojne/art36502961-w-miedzynarodowym-legionie-na-ukrainie-walcza-ochotnicy-z-55-panstw

Re: Mentalność kacapa...

Lothar.
To amerykański pomysł aby WP miało ukraińskie dowództwo. Każdy zawodowy jest ochotnikiem, a jak się zacznie to pójdzie pobór na ukrainę. Napadamy na ościenne państwo.

Re: Mentalność kacapa...

To amerykański pomysł aby WP miało ukraińskie dowództwo. Każdy zawodowy jest ochotnikiem, a jak się zacznie to pójdzie pobór na ukrainę. Napadamy na ościenne państwo.
W NATO też jesteś pod obcym dowództwem...Tak myślę...

Re: Mentalność kacapa...

[...]
A pod jakim dowództwem byliśmy za PRL-u?

Re: Mentalność kacapa...

To amerykański pomysł aby WP miało ukraińskie dowództwo. Każdy zawodowy jest ochotnikiem, a jak się zacznie to pójdzie pobór na ukrainę. Napadamy na ościenne państwo.
Napadamy.
To jest horror co oni z nami wyprawiają.

Re: Mentalność kacapa...

Przyjaciół? >;))

Re: Mentalność kacapa...

[...]
Stany nie dadzą się nam nudzić Michalino, a hmm może syn by pomyślał o ciepłych krajach?

Re: Mentalność kacapa...

[...]
Na kogo napadamy?Przypomniała mi się bratnia pomoc ZSSR w Czechach i na Węgrzech...Wczoraj oglądałem filmik jak Rosja latami przygotowywała tą wojnę. Witaj Michalino...

Re: Mentalność kacapa...

Lothar.
Andrzeju Polacy idą na wojnę to dlatego pan Biden tak kadzi >;)

Re: Mentalność kacapa...

Amigoland
Amerykanie i Kanadyjczycy już byli tam dużo wcześniej i dalej sąJak znasz polską historię to wiesz, że Polacy zawsze byli skorzy do pomocy...

Re: Mentalność kacapa...

Re: Mentalność kacapa...

A to na zdrowie nie wychodzi.

Re: Mentalność kacapa...

Re: Mentalność kacapa...

Bartosiak o takiej możliwości gadał już 3 lata temu. To jest strateg i ma prawo mówić o różnych strategiach...

Re: Mentalność kacapa...

Lothar.
Ludzie jeszcze nie wierzą że stany tak nas wychu......y >;) Pewnie musi coś na łeb spaść żeby proces myślowy nastąpić >;)
12