Magiczne Uzdrowienia.

Re: Magiczne Uzdrowienia.

Lothar.
Duże niebieskie oczy

Re: Magiczne Uzdrowienia.

Lothar.

Wydawnictwo kobiece iiiiii niegrzeczne książki

Sami znajdźcie bo znów ktoś  podkabluje

Alicja Sinicka "Otwórz oczy" audiobook. Czyta Aneta Todorczuk

Re: Magiczne Uzdrowienia.

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Lothar napisał/a
He he he...Ale ładna
kobieta-ruchomy-obrazek-0139
Młoda i piękna:))

Re: Magiczne Uzdrowienia.

Lothar napisał/a
Tiaaaa...Jak to było?. Przychodzi dziadek do lekarza. Oj panie doktorze żle ze mną. A co się stało panie Wacławie? Oglądam się za młodymi dziewczynami...Nooo to panie Wacławie, jeszcze nie jest tak żle. No tak, tylko że ja zapomniałem...Po co?
Hehehehe.

Re: Magiczne Uzdrowienia.

No nie dziwię się;)
Choć zapewne głowa bolała wszystkich panów sąsiadów;P
Dobry wieczór:)

Re: Magiczne Uzdrowienia.

Lothar.
Dobry wieczór Serenko  >:)) Bóle głowy, to raczej nie jest męska domena >;PPPP Choć taka pani Uzdrawiaczka może zawrócić w głowie >;))))

Re: Magiczne Uzdrowienia.

O! Właśnie, zawroty głowy miałam na myśli

Re: Magiczne Uzdrowienia.

Re: Magiczne Uzdrowienia.

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Patrzeć wolno >;PP Hmm, choć może...... nie ostentacyjnie  A ustąpienie migren też jest coś warte