Lekarz który wskrzesza, uznanych przez innych lekarzy za...Zmarłych...

Re: Lekarz który wskrzesza, uznanych przez innych lekarzy za...Zmarłych...

Witaj Sarenko.
Ja zawsze to powtarzałem że nie ufam lekarzom. Obecnie chyba ludzie starsi mają większą szansę przeżycia wypadku, niż młodzi. Bo starsi nie są już brani pod uwagę jako dawcy organów, hehehe.
Pokazuje to jeszcze co pieniądze mogą zrobić z lekarzy. Oczywiście nie ze wszystkimi, ale z niektórymi. Przecież ten Rothschild co ostatnio umarł, miał 3 razy przeszczepione serce. Myślisz że czekał w kolejce?...
Witaj Ami. Starszymi z kolei nikt się nie przejmuje, albo sprzedają dane zakładom pogrzebowym.
A popyt na organy ludzkie jest coraz większy, bo bogaci chcą żyć wiecznie. Dlatego też te afery z uprowadzeniami młodych na organy...
Chodziło Ci zapewne o Rockefellera, co miał 7 (!) przeszczepów serca i dwie nerek. Przy czym przy tym siódmym sercu szlag go też trafił.

Re: Lekarz który wskrzesza, uznanych przez innych lekarzy za...Zmarłych...

Amigoland
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
[...]
No...Nawet 7 tych przeszczepów...Czyli zabrał prawdopodobnie 7 ludzkich istnień...
12