Kult słońca

Re: Kult słońca

Lothar.
Pamiętacie Czarne Słońce?

Re: Kult słońca

Wszystkie religie mają jedno źródło...Tak myślę...

Re: Kult słońca

Pamiętacie Czarne Słońce?
Madonno, czarna madonno, jak dobrze twym dzieckiem być he he

Re: Kult słońca

Wszystkie religie mają jedno źródło...Tak myślę...
Nie jestes pierwszy he he Wymię ojca i syna he he

Re: Kult słońca

W kontekście pomysłów pana Himmlera to mniej zabawne, Ewo.

Re: Kult słońca

Wszystkie religie mają jedno źródło...Tak myślę...
Nie jestes pierwszy he he Wymię ojca i syna he he
Tak? No popacz

Re: Kult słońca

Re: Kult słońca

Wszystkie religie mają jedno źródło...Tak myślę...
Nie jestes pierwszy he he Wymię ojca i syna he he
A jak nie macie racji i bogowie realnie istnieją?

Re: Kult słońca

Wszystkie religie mają jedno źródło...Tak myślę...
Nie jestes pierwszy he he Wymię ojca i syna he he
A jak nie macie racji i bogowie realnie istnieją?
no pewnie, że istnieją, dla tej muchy, co ja prądem razisz paletą do tenisa jestes bogiem he he

Re: Kult słońca

Lothar.
Jeszcze żal mi się zrobi biednych much i tyle będzie z polowania >;))