Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Lothar.
Większości rozeszła się kasa i bieduje. Nieliczni rozwieli firmy >;) Ale cichosza >;P Dawne czasy :)

PS.
To "mleko" to wino z kartonu, całkiem niezłe >;P

Re: Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Amigoland
Mnie tam już nie było A wino z kartonu piłem w Niemczech...Sangria Cześć Wojtek...

Re: Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Lothar.
Cześć, Andrzeju. Sangrija była dobra, słabiutka ale z sokiem z cytrusów. 7-8% >;) Na upały świetne, pół na pół z wodą mineralną >;) Trzeba jechać a ja znów czuję..... lenia >;)

[...]

Innych tu nie piłem. Sangrię tylko tak przez ciekawość. Nie przepadam za winami...

Re: Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Spotykam ludzi z "dawnych czasów" wtedy to się zarabiało, wszystko szło, ruscy brali wszystko, to wielki chłonny rynek i stany nas wysiudały, a mało kto to rozumie. Nigdy nie mieliśmy takiego rozwoju gospodarczego jak wtedy. Ale co dobre to się szybko kończy. Miałem normalną pracę i sobie dorabiałem. Pamiętam te tłumy >;)

[...]

Sangrija to taki kompot, dobre słodkie i z cytrusem co dziewczyny lubią  Z tego to dopiero wychodzą drinki >;PP A jaki kac, myślę że nawet Ewa nie wie >;PP Wino z brandy to hmm trudne nazajutrz >;)

[...]

Oglądałem te tłumy na filmikach na YT Teraz możesz handlować na stronkach Allegro, nie wychodząc z domu

Re: Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Lothar.
Andrzeju teraz to żart, tego co było. Wszystko szło na wschód. Niebywała kasa płynęła, wszyscy mieli pracę. Ale to się szybko skończyło.

Re: Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Andrzeju teraz to żart, tego co było. Wszystko szło na wschód. Niebywała kasa płynęła, wszyscy mieli pracę. Ale to się szybko skończyło.
Tja...I mafie ruskie okradające na granicy swoich obywateli, jadących z Europy. przecież oni stali już na granicy polsko-niemieckiej i trzepali "turystów". Kto wtedy rządził? Kto wtedy na to pozwalał?

Re: Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Lothar.
Andrzeju przestępczość jest zawsze i media na nią kierują uwagę społeczeństwa, a o wysiudaniu Polaków z ruskiego rynku to jakoś nikt nie pisze >;)))

[...]

Miałem znajomego, który jeździł do Rosji na handel. Polskich "handlowców" wygoniła ruska mafia. Tak podwyższali haracze, że się nie opłaciło

Re: Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Lothar.
Ja o hurcie a nie detalu, Andrzeju. Dziennikarze pisali pierdoły że to pan Putin, a nie o tym kto na tamte rynki wchodzi za firmy Polskie. A to nasi "saiuznicy" tylko mało kto o tym wie >;) Pamiętasz?

Cieszy mię ten rym: «Polak mądr po szkodzie»;
Lecz jesli prawda i z tego nas zbodzie,
Nową przypowieść Polak sobie kupi,
Że i przed szkodą, i po szkodzie głupi.

[...]

Handel załatwiły sankcje. Polska odcięła się od ropy i gazu, a Rosja od polskiej wieprzowiny Sprowadzali okrężną drogą z Niemiec. Ale teraz to już i to padło...

Re: Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Lothar.
Co trzeba by zrobić, żeby wysiudać stany z tego rynku? >;)

Re: Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Co trzeba by zrobić, żeby wysiudać stany z tego rynku? >;)
Posiadać własne złoża

Re: Ktoś pamięta Jarmark Europa? >;) I ja tam byłem, miód i "mleko" piłem >;P

Lothar.
To będzie jak z kamienicami >;)