Kto by pomyślał?

Re: Kto by pomyślał?

Amigoland
W Niemczech oficjalnym sutenerem jest państwo

Re: Kto by pomyślał?

Lothar.
Kto by pomyślał że to tak popularne we francji?

Re: Kto by pomyślał?

Kto by pomyślał że to tak popularne we francji?
Nie zapominaj że we Francji jest dużo muzułmanów. Żony muzułmańskie są bardzo drogie, a wycieczka do agencji towarzyskiej raz w miesiącu, mieści się w granicy budżetu

Re: Kto by pomyślał?

Biegnij Lola biegnij
Moi współwycieczkowicze już zaczęli imprezkę w hotelu, a jeszcze na jeden mecz jedziemy. Ja jeszcze na alkohol patrzeć nie mogę, więc nie pije, ale i nie podpierdala he he . W każdym razie czuje, że będzie wesoło

Re: Kto by pomyślał?

Ooooo właśnie, to nie Panna powinna mieć Posag?

Re: Kto by pomyślał?

Moi współwycieczkowicze już zaczęli imprezkę w hotelu, a jeszcze na jeden mecz jedziemy. Ja jeszcze na alkohol patrzeć nie mogę, więc nie pije, ale i nie podpierdala he he . W każdym razie czuje, że będzie wesoło
A nie mówiłem, zaczarowany krąg i teraz tak będzie >;)