Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Biegnij Lola biegnij
We Wrocławiu zostały publicznie zaprezentowane "dzieła" sztuki nowoczesnej. Brodaty mężczyzna z piersiami a na wysokości pasa przypięte dziecko.
To już idzie za daleko...
Grafika od Służby w akcji

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Biegnij Lola biegnij
To jest obleśna,  pedofilska tFórczośc, a nie sztuka. Nie wiem, dla mnie to jest rozpowszechnianie pornografii dziecięcej, chore to jest!

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Amigoland
Wow. Już tramwaj na Jagodno zrobili Jeżeli chodzi o tą "sztukę" to do kogo zgłosisz problem? Jak tam w tym Wrocku sami postępowi? Jak przykład idzie od góry? Zajrzałaś do wątku, "Stary a głupi?'

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Biegnij Lola biegnij
Tam mamy do czynienia z alkoholikiem, a czy on stary i głupi, to już odrębna kwestia

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Finansuje to Budżet i nikt za to nie odpowiada >;)

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Biegnij Lola biegnij
To finansują jakieś pozabudzetowe jednostki, ale jak znamy życie, te jednostki dostaja zastrzyk od państwa, czyli my finansujemy to lewackie, pedofilskie gówno

[...]

Ohydne to jest.

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

To finansują jakieś pozabudzetowe jednostki, ale jak znamy życie, te jednostki dostaja zastrzyk od państwa, czyli my finansujemy to lewackie, pedofilskie gówno
Pewnie z Funduszu Sprawiedliwości

[...]

Forma jest prostacka. Może hmm target,wymusza takie formy, Michalino?

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Trzymajcie kciuki bo idę rwac zęba z tata a boję się jakbym sama miala wyrywać

[...]

Jest prostacka,we mnie wzbudza obrzydzenie.
Może masz rację,że target wymaga takiego obleśnego przekazu.

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

 Śmiać mi się chce, bo teraz widać, znaczy ten kto chciał to widział kto nami rządzi. Za pejsatego PISu, Polacy nie mogli wchodzic do Auschwitz z polskimi flagami, bo tam przezciez sami zydzi gineli itd itd, wczoraj pusciłam na chwilę TV i słyszę, że FB zablokował jakies informacje wypuszczane z z Auschwitz uzanjąc je za mowę nienawiści i takie tam rózne. Jak to od razu widzać kto siedzaił u władzy wcześniej, a kto teraz he he

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Trzymajcie kciuki bo idę rwac zęba z tata a boję się jakbym sama miala wyrywać
Trzymamy

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Trzymajcie kciuki bo idę rwac zęba z tata a boję się jakbym sama miala wyrywać
Trzymamy
Dzieki Ewa:))

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Do prostatckiego to mu jeszcze ho ho! To podchodzi pod paragraf i jest obrzydliwe! Teraz nwidać jak im bardzo na dzieciach zależy! O tym mówił Trump, że to jest niebotyczna siatka, od zwykłego pijoczka po głowy państw i wiadomo aż do czuba piramidy. Oni po prostu nie mogą się obejśc bez krzywdzenia dzieci!!

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Trzymajcie kciuki bo idę rwac zęba z tata a boję się jakbym sama miala wyrywać
Trzymamy
Dzieki Ewa:))

Przebadaj inne, może coś jest do roboty, Michalino?

[...]

Ludzie po tych samych pieniądzach. Mam smutne podejrzenie że rosną nowi "rewolucjoniści" jako pokłosie pracy pana Czesława Kiszczaka >;))

Re: Kropelka , o takiej "sztuce" mówię

Trzymajcie kciuki bo idę rwac zęba z tata a boję się jakbym sama miala wyrywać
A jednak...Uuuuu...Witaj Michalino...
Ps.
Dostanie 3 zastrzyki w dziąsło...Nic nie poczuje
123