Jesteście wielcy

Kropelka
Takie forum mnie się podobuje

Na tamtym dostaję kota.

Już miałam pisać w razie czego mnie szukajcie na gmajlu,ale udało się zarejestrować po kilku razach

Re: Jesteście wielcy

Amigoland
Kropelka napisał/a
Takie forum mnie się podobuje

Na tamtym dostaję kota.

Już miałam pisać w razie czego mnie szukajcie na gmajlu,ale udało się zarejestrować po kilku razach
No wiemy Kropelko, hehehe...Skromny jestem. Ale to zasługa Sarenki i Wojtka że pomyśleli za w czas...Dziwne? Że tak szybko zdążyli się wszyscy odnależć, no nie? No tak. tamto forum jest trochę skomplikowane. Ale i to nie wiadomo jak długo będzie działać, także nie jaram się. Miejmy nadzieję że pozostaniemy tu jak najdłużej, bo to forum testowe. Jak przejdziemy test, to zostaniemy...Tak myślę...

Re: Jesteście wielcy

Kropelka
Hejka Amigo.

No nie jest dziwne bo Sarenka  zadbała.

A na to forum dostałam zaproszenie od Wojtka.

Re: Jesteście wielcy

Amigoland
Kropelka napisał/a
Hejka Amigo.

No nie jest dziwne bo Sarenka  zadbała.

A na to forum dostałam zaproszenie od Wojtka.
A ja od Sarenki, pewnie podzieli się wysyłaniem zaproszeń, hehehe

Re: Jesteście wielcy

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
Takie forum mnie się podobuje

Na tamtym dostaję kota.

Już miałam pisać w razie czego mnie szukajcie na gmajlu,ale udało się zarejestrować po kilku razach
Hej Kropelko,super,że dołączyłaś:))
Boże,ile to już lat!

Re: Jesteście wielcy

[...]

Witaj Kropelko
Musimy poczarować, by choć to nam się ostało:)

Re: Jesteście wielcy

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Witaj Kropelko >;))) Cieszę się że Ci się spodobała nowa wyspa >;))

Re: Jesteście wielcy

Kropelka
Hej Kropelko,super,że dołączyłaś:))
Boże,ile to już lat!
Hejka Michalino

Nie wiem ile to już lat, przestałam liczyć jakieś ponad 10 na pewno.

Niesamowite jakżeśmy się dobrali w tym korcu maku ;)

Właśnie mi przyszło do głowy, że  jesteśmy z grupy dusz .
Tu już Kawusia coś więcej wie, tak myślę.

Re: Jesteście wielcy

Kawusia
[...]

A ja się tak starałem >;PP Niektóre info jest zwyczajnie dłuższe

Re: Jesteście wielcy

Re: Jesteście wielcy

Lothar.
Następny klient na 17, dziś obiad w domu :) Lubisz Kawusiu nadziewaną paprykę? Za 20 min podaję

Re: Jesteście wielcy

Re: Jesteście wielcy

Lothar.
Można robić z tuńczykiem >;))

Re: Jesteście wielcy

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Kropelka napisał/a
Takie forum mnie się podobuje

Na tamtym dostaję kota.

Już miałam pisać w razie czego mnie szukajcie na gmajlu,ale udało się zarejestrować po kilku razach
Witaj Kropelko

Cześć Kawusiu

Re: Jesteście wielcy

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Witaj Kropelko
Musimy poczarować, by choć to nam się ostało:)
Dzień dobry Sylwio

Racja,trzeba czarować ocalenie wyspy