Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

Re: Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

Biegnij Lola biegnij
U mnie zakwitł Migdałek, to jest magicznie piękne drzewko, najładniejsze jakie mam. Magnolie tez juz zakwitły i są cudne, ale Migdałek bije je na głowę

Re: Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

Lothar.
Za tarasem mam magnolie, a z przodu bzy i jaśminowce, w ogrodzie czereśnie. Wiosna jest urokliwa >;) Tylko z roboty, do roboty i to piękno umyka >;)

Re: Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

Wiśnie chyba;)

Re: Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

Lothar.
Być może Michalino >;) Dziś był trochę wolniejszy dzień :) i urzekło mnie piękno kwitnącego ogrodu >:)

Re: Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

Być może Michalino >;) Dziś był trochę wolniejszy dzień :) i urzekło mnie piękno kwitnącego ogrodu >:)
Wiosna to najpiękniejsza pora roku, jak dla mnie

Re: Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

Lothar.
Wszystko się budzi do życia >;) Ale i jesień jest piękna >;)

Re: Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

Być może Michalino >;) Dziś był trochę wolniejszy dzień :) i urzekło mnie piękno kwitnącego ogrodu >:)

Wiśnie i tarnina;))
Fakt,że co by to nie było wygląda cudnie:))
Nie dziwota,że Cię urzekło.
Na Wietrzni juz pewnie jest cudnie,muszę się wybrac;))

Re: Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

Być może Michalino >;) Dziś był trochę wolniejszy dzień :) i urzekło mnie piękno kwitnącego ogrodu >:)
Wiosna to najpiękniejsza pora roku, jak dla mnie
Ho,ho,Amigo;))
Taki z Ciebie romantyk?;))
Kocham maj ale uwielbiam zaśniezony,słoneczny styczeń,sierpniowy spokój i kolory październikowych drzew;))

Re: Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

michalina
Powiem Wam,ze chyba nadeszła wiosna;))
Dziś dostałam esemesa z nieznanego numeru telefonu takiej treści:
"Witam,może da się Pani gdzieś zaprosić?"
Och,połechtało to moje ego,juz ,juz chciałam coś lekkiego,niezobowiązującego odpisac ale sobie myslę,może to jakiś ktoś ,kto mi się nie spodoba?
Albo jakiś "gender"bo dziś to nic nie wiadomo

[...]

Lepiej nie odpisywać na nieznajome esemesy lub maile. Kradną potem dane...

[...]

E,tam,jakie dane Amigo?;)
Ja tam nic nie mam w telefonie;))
Ale racja,ostroznosci nigdy nie za wiele;))

[...]

Mamy tam to co interesuje "włamywacza"...

[...]

Amigoland
Są nawet takie numery, że ktoś dzwoni i chce przeprowadzić jakiś sondaż. Zadaje pytania. Ludzie odpowiadaja tak lub nie. Twój głos jest potem podłożony przy operacjach finansowych

[...]

Jestem w szoku.
Nigdy nie słyszałam o dowodzie kolekcjonerskim.

Re: Jak pięknie kwitną czereśnie >;)

Są nawet takie numery, że ktoś dzwoni i chce przeprowadzić jakiś sondaż. Zadaje pytania. Ludzie odpowiadaja tak lub nie. Twój głos jest potem podłożony przy operacjach finansowych
Do mnie kiedyś zadzwoniła jakaś podejrzana kobieta.

[...]

 Ja też. Z tego wynika, że ktoś na to przyzwalał, lub przyzwala. W Niemczech nie słyszałem o czymś takim...

[...]

https://dowodziki.net/
12