Chęć do.... imprezowania >;P

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Chyba wszyscy podążamy tą drogą, Ewo >;) Humor lepszy? >;))

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Biegnij Lola biegnij
Lepiej sie czuję, ale mam kolejną "niespodziankę" od wiadomo kogo. Ręce opadają!

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Lothar.
Więc masz.... rozrywki? >;)) Ja dziś się oszczędzam na..... jutro >;))

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Biegnij Lola biegnij
No mam niestety. Muszę sie sprężyc i założyć kolejną sprawę, chociaż nie mam na to siły

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Lothar.
No dobrze, zrelaksowałaś się? To do roboty >;PP U nas mówią:" na łańcuch" >;)

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Biegnij Lola biegnij
No dzisiaj po pracy juz musze zaczac załatwiać kilka spraw, bo gośc nie faluje totalnie. Myślałm, że może cos do niego dotarło, ale gdzie tam! To siedzi niestety gdzies w człowieku i nic z tym nie da sie zrobić.

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Lothar.
Nie spodoba ci się, no ale nie ma, bo masz potencjał aby zrozumieć "dlaczego" W sumie to jedno z ciekawszych zagadnień psychologii, jak wpływamy na ewolucje innych ludzi. Nie ma mowy o "winie" a o spojrzeniu dydaktycznym, czy można to było inaczej rozegrać? >;)) Za mną chodzi pewna myśl, że jak się już ma talent i deymona sokratejskiego to czy można coś z tego pozytywnego zrobić?

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Biegnij Lola biegnij
Wiem, że tak jest, tylko ciągle sie łudzę he he taki mam charakterek głupi. Pomimo tego, że wiem, to druga strona mojego medalu ciągle wierzy w ludzi he he

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Biegnij Lola biegnij
Znowu mnie źródło musi popychać he he i tak mnie będzie chyba jeszcze długo pchało, bo ja nie mam siły na to wszystko he he

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Nie "głupi" ale dający szansę, co jest pozytywnym aspektem. Wiesz na czym się hmm "złapałem"? Że widzę dorosłych ludzi jako.... dzieci >;)))

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Biegnij Lola biegnij
Kto ma miękkie serce musi mieć twarda dupę niestety he he

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Lothar.
Srogie uproszczenie, większość działań posiada koszta, ale...... chcącemu nie dzieje się krzywda? >;))

Volenti non fit iniuria (łac. chcącemu nie dzieje się krzywda) – paremia prawnicza sformułowana przez Ulpiana Domicjusza[1], która mówi, że jeśli ktoś dobrowolnie naraża się na szkodę, wiedząc, że ta szkoda może nastąpić, to nie będzie mógł wnieść skargi przeciwko innym stronom. Zasada ta dotyczy tylko ryzyka, które osoba mogłaby uznać za wynikające ze swojego działania

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Biegnij Lola biegnij
Bywa tak, że nie chcesz, ale robisz coś dla dobra innych. Przynajmniej tak ci się wydaje. Więc ty też upraszczasz

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Bywa tak, że nie chcesz, ale robisz coś dla dobra innych. Przynajmniej tak ci się wydaje. Więc ty też upraszczasz
No pewnie. Już samo to że robię zakupy np. U Bauera...Wspomagam go...

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

Bywa tak, że nie chcesz, ale robisz coś dla dobra innych. Przynajmniej tak ci się wydaje. Więc ty też upraszczasz
No pewnie. Już samo to ze robię zakupy np. U Bauera...Wspomagam go...
Wojcieszek zawsze widzi milion odcieni szarości, a teraz nagle białe i czarne

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

[...]
Świat nie jest tylko biało-czarny. To byłoby za proste

Re: Chęć do.... imprezowania >;P

A kto narzekał, na..... dobre serce? >;PP
12