Home :) sweet home >;))

Lothar.
Żadnych obcych do poniedziałku >;)) Mam coś odwrotnego niż pan Robinson Crusoe co tak chciał kontaktu z ludźmi, ja mam serdecznie dość szarpania się z ludźmi :) Żadnych obcych >;))

Wielkie koła wciąż się kręcą Niosą mnie do domu, bym zobaczył bliskich Śpiewających pieśni o krainie południa Znów tęsknię za Alabamą ( i myślę, ze to grzech... taak ) Cóż, słyszałem że Pan Young śpiewa o niej Słyszałem, ze stary Neil ja obraził Mam nadzieje, że Neil Young zapamięta Że na południu nikt go nie potrzebuje, wcale Słodki dom Alabama Gdzie niebo jest tak błękitne Słodki dom Alabama Panie, wracam do twego domu W Birmingham kochają Gubernatora My też próbujemy z całych sił Teraz Watergate mnie nie niepokoi Czy niepokoi cie twe sumienie? ( powiedz prawdę ) Słodki dom Alabama Gdzie niebo jest tak błękitne Słodki dom Alabama Panie, wracam do twego domu Teraz Muscle Shoals ma Swampersow A Ci zrobili piosenkę czy dwie Panie, kręcą mnie tak bardzo Podnoszą mnie na duchu, gdy jestem smutny A Ciebie? Słodki dom Alabama Gdzie niebo jest tak błękitne Słodki dom Alabama Panie, wracam do twego domu Słodki dom Alabama Gdzie niebo jest tak błękitne Słodki dom Alabama Panie, wracam do twego domu

Re: Home :) sweet home >;))

Amigoland
Był czas kiedy codziennie rano grali to w radio jak jechałem do roboty. Nie muszę chyba mówić, ale po czasie tak mnie wnerwiało to nagranie, że wyłączałem radio

Re: Home :) sweet home >;))

Amigoland
Dom daje poczucie bezpieczeństwa. Lubię siedzieć w domu. Ale na cale szczęście muszę co jakiś czas opuścić dom, żeby wyruszyć na współczesne "polowanie". Czyli zrobić zakupy

Re: Home :) sweet home >;))

Lothar.
No to ja jadę "upolować" jakieś pieniądze oprócz tych zakupów >;) Nie podoba się wykonanie? Mam inne >;P