Feminizm w innym spojrzeniu >;))

Re: Feminizm w innym spojrzeniu >;))

No 😀 z faceta nie trzeba widocznie

Re: Feminizm w innym spojrzeniu >;))

Lothar.
> [...]

>;P Myślę Serenko że Kobiety są bardziej wrażliwe i podatne na opętanie, dzieci też. Facet zagoniony pracą i zarabianiem kasy ma serdecznie w.... takie bajki kapłanów bo ma dość swoich zmartwień więc omija go psychoza eklezjalna bo ma wyobraźnię już zapełnioną. Każdy dopasowuje swój świat do swoich wyobrażeń, to dlatego tak niebezpieczne są filmy o opętaniach i sugestywne kazania bo.... ludzie się utożsamiają i to wystarczy >;))
No tak coś w tym jest
 Baby mają za dużo czasu, przynajmniej te niektóre 😀

Re: Feminizm w innym spojrzeniu >;))

Lothar.
Coś w tym jest Serenko :) sam jak jestem zalatany to hmm "trzymam się ziemi" co daje przypuszczenie iż Mistyka jest wyższą formą Piramidy Masłowa i potrzebuje spełnienia innych warunków, aby się rozwijać >;) To takie bogactwo duchowe, do którego ludzie z kłopotami, są "za biedni" >;))