Fałszywa flaga syjonu, handel organami, antywojenne manifestacje, próba zatuszowania tego co stał sie w Ohio

Re: Fałszywa flaga syjonu, handel organami, antywojenne manifestacje, próba zatuszowania tego co stał sie w Ohio

Re: Fałszywa flaga syjonu, handel organami, antywojenne manifestacje, próba zatuszowania tego co stał sie w Ohio

Jeśli chodzi o polityke , to w nic nie wierzę, słucham, ogladam, czytam i staram się wyciągnąc wnioski. Pewnie nie raz byłam w błędzie, ale z cała pewnością nie co do syjonu. Wszystkie "teorie spiskowe", jak dotąd były bezbłędne.
No i tak trzymać

Re: Fałszywa flaga syjonu, handel organami, antywojenne manifestacje, próba zatuszowania tego co stał sie w Ohio

W wywiadzie nie robią książęta od białego konia a łajdaki bez sumienia Andrzeju. Ale Ewa ma trochę racji bo chyba oglądasz tv a to nie jest za darmo. Ja grzebie w necie i czasami znajomi coś podrzucą >;))
Nie oglądam TV Wojtek. Też grzebię w necie, a jak tam gdzieś liżą stopy USA. To ja i tak wiem, że nie ma żadnego USA. Są tylko pejsaci. Oni od zaranie stoją za plecami innych...

Re: Fałszywa flaga syjonu, handel organami, antywojenne manifestacje, próba zatuszowania tego co stał sie w Ohio

A wczoraj czytałem że Serbia już się dystansuje od Rosji

Re: Fałszywa flaga syjonu, handel organami, antywojenne manifestacje, próba zatuszowania tego co stał sie w Ohio

Ciekawy odcinek, jak zresztą wszystkie, które Rafał przygotowuje.
Potrafi wyszukać coś, co inni pomijają 👍

[...]

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia