Dzieci potrafią być.... szczere >;))

Lothar.
Wnuczek miał problem z zadaniem domowym z matematyki. Zaproponowałam mu pomoc, ale on powiedział, że to będzie dla mnie za trudne. Dałam mu się pomęczyć jeszcze trochę i kiedy widziałam, że jest bliski płaczu w końcu mu pomogłam. Wnuczek bardzo zaskoczony stwierdził: "Babciu ty wcale nie jesteś aż taka głupia jak mówi tata!".

Re: Dzieci potrafią być.... szczere >;))

[...]

Pewnie zadanie o dwóch lokomotywach jadących z dwóch kierunków, lecz w przeciwną stronę Cześć Wojtek.

Re: Dzieci potrafią być.... szczere >;))

Lothar.
Terra est rotunda Andrzeju >;) Gdzieś mogą się spotkać >;) Jak uznamy że odwód ziemi na naszej szerokości geograficznej to 30 tyś km a tory mogły iść przez oceany to jak jeden ruszy na wschód a drugi na zachód z szybkością 100km/h to po jakim czasie się spotkają? Razem pociągi robią 200km w godzinę do przejechania 30kkm To... 30000/200= 150 godzin to 6 i1/4 dnia >;)

[...]

Oje... Aaa jedzie tak bez przystanków?

Re: Dzieci potrafią być.... szczere >;))

Lothar.
Dziś i lokomotywy mogą być atomowe z globalnym zasięgiem. Ziemia nie jest taka duża, w autku dobijam 10 razy okrążenie ziemi >;