Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

No trudno żeby "darmozjad" nie był jeszcze przyjacielski

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
No trudno żeby "darmozjad" nie był jeszcze przyjacielski
Potrafią strzelać focha prawie jak nasze Panie >;P

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

I bez okularów zauważyłem. Ładnie się wtopił...

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

No trudno żeby "darmozjad" nie był jeszcze przyjacielski
Potrafią strzelać focha prawie jak nasze Panie >;P

Już nie o focha chodzi. Ta "kocia terapia" nie jest za darmo. Obliczyłem w pamięci. To kotka przez ten czas co była u mnie, kosztowała mnie co najmniej 8 tyś. Euro...

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

michalina
[...]

No,trochę Cię kosztowala:))
W sumie to leczenie zwierzakow najwięcej kosztuje.

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
I bez okularów zauważyłem. Ładnie się wtopił...
Ja musiałem się chwilę gapić >:))

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
To u mnie też kosztuje ale staram się za mocno nie liczyć, jak trzeba to trzeba.

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Biegnij Lola biegnij

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Amigoland
Biegnij Lola biegnij napisał/a

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Lothar.
Jak porzucił ciepłe gniazdko to niech siedzi pod schodami. Nie pilnował, to się przetraciło.

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Jak porzucił ciepłe gniazdko to niech siedzi pod schodami. Nie pilnował, to się przetraciło.

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Nie mam tutaj zapisanych żadnych memów, ale pamiętam jeden z takim tekstem:

Co łączy kota z mężczyzną?
Gdy się go głaszcze to mruczy i stawia ogon do góry 🙄

😁

[...]

Lothar. napisał/a

Haha, niezłe te memy. Te ropuchy azjatyckie to prawda!

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Sylwia
👍😁
1234