Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

No to zależy jaki kotek. Są kotki co lubią dotykanieCześć Ewka.

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Moje lubią, ale tylko wtedy , kiedy mają na to ochotę, a jak nie mają, to spierdalają he he he i nie pogłaszczesz ich nawet przez sekundę he he
To też fakt...Hehehe...

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Moje zrelaksowane kłada się na plecach i przeciągają, a to na jedna, a to na drugą stronę, tak, żeby cię zawadzić jakąś częścią ciała he he he. Chciał nie chciał musisz je pogłaskać. Urszula ma w zwyczaju wskakiwać mi na klawiature , jak siedzę przy kompie i ocierać  o moją twarz, wystawiając mi swój tyłek pod nos he he To jest jej rytuał he he
Dwa koty w mieszkaniu nie nudzą się....

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

One się nie znoszą nawzajem. Urszula lubi Lolę/psa, a Zuzka ma wszystkie inne zwierzaki w dupie, czasem tylko pogoni Ulkę, żeby jej pokazać kto tu rządzi.
Z kotami jak z ludźmi. Każdy ma inny charakter...

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Ulka na stare lata bardzo się zmieniła, zdziecinnniała he he, lubi być głaskana , wczesniej nie znosiła, bawi się z Lolą, jak mały gówniak, ganiają się, skaczą na siebie, bawią w chowanego, istny cyrrk. Z resztą u Zuzki też widze zmiany, wczesniej sie bawiła, szalała i była bardziej otwarta,  a teraz dama ze spalonego teatru sie zrobiła, gwiazda kurwa go mać he he he
Ewka? Każdy kot już chyba w wieku 8 lat ma początkującą artrozę, także  nie wymagaj od starszych kotów że będą skakać i ganiać się...

https://www.scanvet.pl/pl/oferta/polecane-dla-psow-i-kotow/35.html

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Ale to własnie ta starsza zgłupiała , ma 7 lat, a Zuzka ta młodsza, zrobiła sie wielka pani, Lola do niej podbiega tylko na 20 cm nie blizej, a ta stoi i patrzy na nią, jak Lola da małego kroczka, zeby sie zblizyc bardziej , to dostaje pazurami po nosie i jest skowyt  he he
Noo to masz tam niezły cyrk, hehehe...

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Re: Dziś Światowy Dzień Kota. Kot:

Nieraz to boki można zrywać he he. Mam jeszcze w domu psa córki, czarnego amstafa, Wariat mu na imię. Nienawidzi psów, a szczególnie szczeniaków. Jak Lola przyszła, to sie bardzo bałam, że jej zrobi krzywdę. Na  początku, jak to miał w zwyczaju, odwracał głowę i nie patrzył na nią , kiedy koło niego przechodziła, żeby sie nie denerwować, myslałam, że padnę jak to robił he he, a teraz świata poza nią nie widzi he he
No...Amstafy to bandziory. Ale wszystko zależy od wychowania psa...

[...]

Ewa,mnie to amstafy przerażają,w ogóle silne psy,rottwailery,bulterriery,pitbulle itd.
Przyjaciel syna ma 2 bulteriery,te z różowym nosem.Uwielbiają ludzi i koty(bo on ma też 2 koty)ale jak z nimi przychpodzi na podwórko do nas to ja tych psów nie dotknę i omijam szerokim łukiem choc piszczą by je pogłaskać;))
Ten kolega wytatuował sobie na ręce "twarz" swojego psa,Nikosia;)))
Bo po zawodach miłosnych stwierdził,że tylko psy swoje kocha

[...]

He,he,moje też się czasem tłuką choc siostry;)
Najpierw się liżą i przytulają a za chwilę którejś coś przeszkadza i się zaczynaja boksy;))

[...]

Dokładnie:))
Moje są siostrami a różnią się bardzo,Puśka drepta jak świnka a Tygrysia kłusuje jak młoda klacz,he,he;))
Sierść Puśki jest bardziej szorstka a u Tygrysi puchata i miękka;))
Co innego lubią jeść,Tygrysia się lubi przytulać a Puśka nie,za to Puśka wychodzi za nami na spacery itd;))
1234