Dostałam list od jednego pana z forum

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

michalina
Kawusia napisał/a
Miałam tego nie pisać ,ale stwierdziłam ,że zrobię to ,bo ten pan zasługuje na pochwałę.Zrobił to po mistrzowsku i nawet się podpisał.List wysłał przez Anioła i dostałam go tej nocy.Niestety nie doczytałam wszystkiego ,bo ktoś zakłócił przekaz,a konkretnie mój kot ,który chciał wyjść z domu i zaczął miauczeć.List nie był długi ,ale czytelny.List mógł leżeć trochę w skrzynce anielskiej,bo ostatnio mój anioł ma ręce pełne roboty ,bo się uczę telepatii.Więc stoi na straży  tych przekazów.No cóż mamy zdolnych panów
O to ciekawe Kawusiu!
Jak mi przychodzi przeczytać coś we śnie to zaczynam i nie mogę skończyć bo litery się rozmazują.
No chyba,że to był list w formie przekazu wizualnego:))

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

michalina
Kawusia napisał/a
michalina napisał/a
[...]
W formie liter ,bardzo czytelny.Widać że skupił się by przekaz był czytelny,niestety moja kotka zepsuła przekaz.Ale cieszy mnie sam fakt ,że ta osoba zastosowała ten sposób,o którym pisałam na forum.
Super!
Może zostawi jeszcze jakiś przekaz i kicia nie przeszkodzi:))

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Cześć Dziewczyny:) a ja mam deja vu.
Czytam ten wątek i czuję się tak, jakbym już go czytała, ale dość dawno temu. Na dodatek kropka w kropkę, nawet to o kici.
Dawno już nie miałam deja vu, więc znowu mam dziwne wrażenie, że jestem w matrixie;))

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Kawusiu normalnie pierwsza myśl to była taka, że ktoś przywrócił stary wątek. Ale zaraz sobie uzmysłowiłam, że nie jesteśmy na NA i że to deja vu.

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
[...]
Hej Sarenko:))
Też mam czasami deja vu:))
Kurczę,a jak się okaże,że my tak w kółko,wcielenie za wcieleniem lądujemy na tym forum?

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Hej Sarenko:))
Też mam czasami deja vu:))
Kurczę,a jak się okaże,że my tak w kółko,wcielenie za wcieleniem lądujemy na tym forum?
Ani mi nie mów;))) chociaż mogłoby się to zgadzać, bo jakoś wszyscy mi się znajomi wydają;)

[...]

Kto wie;)))

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Cześć Serenko >;)) Podobnież wędrujemy przez Wcielenia w 8 osobowych Zespołach i w różnych rolach służebnych względem siebie >;P To prawie tyle ile zalogowanych >;PPPP

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Nie wiem czy mi się wydaje Sarenko. Ale ta rybka jakby trochę...Przytyła, hehehe.

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Kto wie;)))
Kiedyś się dowiemy pewnie;))

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Lothar napisał/a
Cześć Serenko >;)) Podobnież wędrujemy przez Wcielenia w 8 osobowych Zespołach i w różnych rolach służebnych względem siebie >;P To prawie tyle ile zalogowanych >;PPPP

Czyli, że musieliśmy się spotkać;) Wiedziałam!:D

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Nie wiem czy mi się wydaje Sarenko. Ale ta rybka jakby trochę...Przytyła, hehehe.
I już nie robi podwójnych piruetów;))

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Lothar.
>;))))
Hmm, nabiłem takie gotowe rurki, bitą śmietana, to o diecie nie może być mowy >;))) Po sztuce na głowę, proszę się "częstować" >;))) Podwójne obroty kiedy indziej >;)))))

> [...]

Hmm, nabiłem takie gotowe rurki, bitą śmietana, to o diecie nie może być mowy >;))) Po sztuce na głowę, proszę się "częstować" >;))) Podwójne obroty kiedy indziej >;)))))
Mam taką wyobraźnię, że nawet czuję smak:) a coś ostatnio straciłam znów na wadze, więc dla mnie poproszę od razy trzy!;D

Re: Dostałam list od jednego pana z forum

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Amigoland napisał/a
Nie wiem czy mi się wydaje Sarenko. Ale ta rybka jakby trochę...Przytyła, hehehe.
I już nie robi podwójnych piruetów;))
Chyba za dużo dokarmiałaś...Tak myślę, hehehe

> [...]

Mam taką wyobraźnię, że nawet czuję smak:) a coś ostatnio straciłam znów na wadze, więc dla mnie poproszę od razy trzy!;D
Ależ proszę :) chrupiące i słodziutkie, bo nakupiłem tych wafelków na zapas >;)) Bierz 4 piesom kawałek tez się należy, nie będziemy jeść sami >;PP

12