Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Biegnij Lola biegnij

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Amigoland
Piękne kobiety, w kobiecym stroju zawsze szokowały i będą szokować. Natury nie zmienisz, żeby nie wiem tam co te media lansowały

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
To raczej suknia i kapelusz rzucają się w oczy, pewnie były drogie >;P

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

To raczej suknia i kapelusz rzucają się w oczy, pewnie były drogie >;P
Widzisz Wojtek tylko suknię i kapelusz? Wojtek? Tzn. Z tobą jest już coś nie tak. Ja wiem przejścia małżeńskie...

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Lothar.
Jak by ta pani założyła sweterek, dżinsy i adidasy, to by nie zwracała uwagi >;)

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Jak by ta pani założyła sweterek, dżinsy i adidasy, to by nie zwracała uwagi >;)
No ale nie nie widziałeś tych kołyszących się bioder

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Lothar.
Widziałem >;) Ale jestem podejrzliwy i patrzyłem czy to nie jakiś przebrany "tranzystor" co mu zapłacili.

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Amigoland
To też fakt..."tranzystory" też potrafią tak chodzić

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Lothar.
Wiesz jaka to katorga, byłem w kółku teatralnym i mieliśmy mało dziewczyn to czasami na drugim planie trzeba było wyjść, gehenna, a jeszcze znajomi pokładali się ze śmiechu, mam jasne włosy na rękach i nogach to nie widać >;)

[...]

W starożytnej Grecji, też tak było. Kobiece role, grali faceci...No i weź tu wczuj się w rolę...

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Lothar.
Te cholerne pantofle na obcasach, dziewczyny pokazywały jak się idzie, ale daj spokój, wywalić się szybciej idzie i łydki i kostki bolą.

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
🙂 Gdzie to jest?
Te babska patrzą na tę kobietę, jakby z nienawiścią wręcz!
Zacznijmy nosić sukienki! Przecież jeszcze nie tak dawno temu, to Polkę w Niemczech można było właśnie po tym rozpoznać, że pokazała nogi! 😁

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Lothar.
To ciekawy pomysł Serenko >;))

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
[...]
Namiętnie noszę sukienki;))
Ale już nie krótkie,takie w kolanko albo midi:))
Spodni nie znoszę,czasem zakładam,wiadomo,na rower czy łyzwy ale tak na co dzień tylko sukienki!

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Lothar.
Dziewczyny dobrze wyglądają w sukienkach, Michalino >;P

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Sylwia
To ciekawy pomysł Serenko >;))
No ba 😉

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
michalina napisał/a
[...]
Pamiętam Michalinko 🙂

[...]

Zrobilam ostatnio przegląd sukienek,trochę tego jest,he,he;))

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Amigoland
Hm. Zrobiłem kiedyś przegląd moich ciuchów, Z połowy...Wyrosłem. Ale szkoda wyrzucić, dobre są jeszcze....

Re: Dożyliśmy czasów, w których szokuje ludzi kobieta idąca w damskim stroju... Piękna!

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
Piękne kobiety, w kobiecym stroju zawsze szokowały i będą szokować. Natury nie zmienisz, żeby nie wiem tam co te media lansowały
To prawda
12