Dla wszystkich szuwarów, sputników, pontonów i innych ignorantów /wypranych mózgów. A to było tak niedawno he he Czipy pod skórą? szury , foliarze , teoretycy spiskowi he he . Budzić się odmóżdżone lewaki !

Dla wszystkich szuwarów, sputników, pontonów i innych ignorantów /wypranych mózgów. A to było tak niedawno he he Czipy pod skórą? szury , foliarze , teoretycy spiskowi he he . Budzić się odmóżdżone lewaki !

Re: Dla wszystkich szuwarów, sputników, pontonów i innych ignorantów /wypranych mózgów. A to było tak niedawno he he Czipy pod skórą? szury , foliarze , teoretycy spiskowi he he . Budzić się odmóżdżone lewaki !

Lothar.
Każdy ma "swój rozum" >;) Jeden rozumie w lot, a drugiego to prawda musi walnąć w łeb.

Re: Dla wszystkich szuwarów, sputników, pontonów i innych ignorantów /wypranych mózgów. A to było tak niedawno he he Czipy pod skórą? szury , foliarze , teoretycy spiskowi he he . Budzić się odmóżdżone lewaki !

Bez wątpienia to przyszłość jaką wyobraża sobie system. Dzieje się  ostatnio w bankach, co jakiś czas zmiany w AGB, czyli w warunkach korzystania z usług bankowych. Nie odhaczysz, to fora ze dwora Jest tego do czytania ze 16 stron. Jest to niezrozumiałe dla przeciętnego zjadacza chleba. Pewnie już po pierwszej stronie czytania, większość ma dość i zgadza się. Ja chyba dotarłem do 3 strony. I już zapomniałem co było pierwszej. Gotówka na przeżycie roku schowana, a reszta na kontach bankowych. Niech się dzieje co chce. Nam nie może być źle
Tylko jak chcą ukrócić korupcję. To jak będą kradli ich sługusy?

[...]

Znam odpowiedź, złoto, w chinach aresztowano urzędnika co miał tony złota oprócz walut.

Służby antykorupcyjne zeszły do piwnicy urzędnika. A tam... 13 ton złota i 34 mld euro [WIDEO]
04.10.2019, 19:47
Świat
Służby antykorupcyjne zeszły do piwnicy urzędnika. A tam... 13 ton złota i 34 mld euro [WIDEO]
Twitter

    Facebook
    Twitter
    Wykop
    Komentarze

Piwnicę i mieszkanie Zhanga Qi, sekretarza Komunistycznej Partii Chin w prowincji Hainan, przeszukali pracownicy Narodowej Komisji Nadzoru (chińskiej agencji antykorupcyjnej). Kiedy weszli do jednego z pomieszczeń, nie mogli uwierzyć w to, co znaleźli. Piwnica była wypełniona sztabami złota o łącznej wadze 13 ton. Był to jednak dopiero początek odkryć, jakich dokonały służby.
Były szef Interpolu jest podejrzany o korupcję
Były szef Interpolu jest podejrzany o korupcję

13 ton złota o wartości ok. 450 mln euro, które funkcjonariusze odkryli w ukrytej piwnicy pod domem 58-letniego urzędnika, to więcej niż wynoszą rezerwy złota Litwy, Łotwy i Islandii. Razem wzięte.

Urzędnika czeka kara śmierci

Zdumieni funkcjonariusze, którzy dokonali odkrycia, postanowili szczegółowo przeszukać całą posesję, zaglądając w każdy zakamarek. W efekcie znaleziono - poza złotem - mnóstwo gotówki. Po jej przeliczeniu oraz uwzględnieniu tego, co zabezpieczono na rachunkach bankowych 58-latka, okazało się, że w różnych walutach (dolarach, euro i juanach) były urzędnik zgromadził prawdziwą fortunę - ok. 268 miliardów juanów, czyli 34 miliardy euro.

58-letni towarzysz Zhang Qi został zwolniony ze stanowiska sekretarza Komitetu Partii Komunistycznej w Haikou. W przeszłości Zhang był również wiceburmistrzem Sanya oraz burmistrzem Danzhou.

Zgodnie z chińskim prawem dotyczącym korupcji czeka go kara śmierci.

Przeszukanie w domu urzędnika przeprowadzono w ramach kampanii antykorupcyjnej ogłoszonej przez prezydenta Chin Xi Jinpinga. Ostrzegł on, że kampania nigdy się nie skończy, ponieważ korupcja jest "najpoważniejszym zagrożeniem", przed którym stoi partia.

Za korupcję aresztowano milion chińskich urzędników

Według zapewnień władz, do tej pory aresztowano za korupcję ponad milion chińskich urzędników.

W rankingu postrzegania korupcji Transparency International za 2018 r. Chiny zajęły 87. miejsce.

Za najbogatszych Chińczyków uznaje się Jack Ma, współzałożyciela Alibaba Group - jego majątek szacuje się na ponad 38 mld euro - oraz Ma Huatenga, założyciela firmy technologicznej Tencent, którego majątek, według danych Forbesa, liczy ok. 30 mld euro.
WIDEO - Rosja. 70-latka pokonała ulicznego rabusia. 22-latek musiał się poddać
Wycisz
Głośność
grz/luq/ mirror.co.uk

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-10-04/sluzby-antykorupcyjne-zeszly-do-piwnicy-urzednika-a-tam-13-ton-zlota-i-34-mld-euro/

Re: Dla wszystkich szuwarów, sputników, pontonów i innych ignorantów /wypranych mózgów. A to było tak niedawno he he Czipy pod skórą? szury , foliarze , teoretycy spiskowi he he . Budzić się odmóżdżone lewaki !

Amigoland
Będziesz chodził ze złotem do sklepu na zakupy? A oni ci powiedzą. Sorki, ale my przyjmujemy płatność tylko kartą płatniczą

[...]

Barter Andrzeju, towar za towar.

[...]

W Żabce nie ma handlu wymiennego

Re: Dla wszystkich szuwarów, sputników, pontonów i innych ignorantów /wypranych mózgów. A to było tak niedawno he he Czipy pod skórą? szury , foliarze , teoretycy spiskowi he he . Budzić się odmóżdżone lewaki !

Barter – wymiana towaru lub usługi na inny towar lub usługę[1].

Barter wykorzystywany jest w wymianie handlowej w celu obejścia restrykcji walutowych lub z państwami cierpiącymi na brak zasobów walut wymienialnych. Strony uzgadniają wartość towarów lub usług i dążą do tego, żeby bilans był zerowy.
Spis treści

    1 Barter wielostronny
    2 Umowa barterowa
    3 Zobacz też
    4 Przypisy

Barter wielostronny

Barter wielostronny umożliwia wymianę dóbr i usług w ramach społeczności barterowej, niekoniecznie w ramach jednej transakcji. W odróżnieniu od pierwotnej formy, gdzie dokonywana była wymiana dóbr uznanych przez obie strony transakcji za równowartościowe, barter wielostronny polega na rejestrowaniu kolejnych transakcji kupna/sprzedaży barterowej pomiędzy uczestnikami. Każdy uczestnik społeczności barterowej powinien dbać o to, aby dokonywać transakcji zarówno kupna jak i sprzedaży w sposób zrównoważony i dążyć do tego, aby przy możliwie dużych obrotach zachowywać saldo swoich transakcji w ramach przyznanego mu limitu barterowego. Jest to współczesna forma zaspokajania potrzeb bez użycia gotówki. Rozliczenia barterowe w żaden sposób nie naruszają przepisów prawa podatkowego. Każda transakcja barterowa powinna być rejestrowana w systemie ksiąg rachunkowych tak samo, jak transakcje gotówkowe i powodować identyczne skutki podatkowe. Jedynie rozliczenia pomiędzy kontrahentami odbywają się bez użycia gotówki, co ułatwia wzrost skali działalności bez angażowania środków finansowych – gotówki czy kredytu bankowego.
Umowa barterowa

Umowa barterowa (umowa barteru) to umowa należąca do katalogu umów nienazwanych. Nie wymaga ona zachowania żadnej określonej formy, jednak dla celów dowodowych powinna być zawarta na piśmie. Nie została uregulowana w Kodeksie cywilnym, jednak zawiera podobieństwa do umowy zamiany, z tym, że zamiana polega na zobowiązaniu się stron umowy do przeniesienia między sobą własności rzeczy, a przedmiotem barteru mogą być również usługi[2]. Pomimo tego, że w jej ramach nie zachodzą transakcje gotówkowe, to nie ma ona charakteru nieodpłatnego, a do świadczeń każdej ze stron należy doliczyć podatek VAT.
Zobacz też
        Zobacz hasło barter w Wikisłowniku
        Zobacz multimedia związane z tematem: Barter

    handel wymienny

    Lokalny System Wymiany i Handlu

Przypisy

N. Gregory Mankiw, Mark P. Taylor: Mikroekonomia. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2022, s. 735. ISBN 978-83-208-2478-0.

    Art. 603-604 Kodeksu cywilnego

Kontrola autorytatywna (handel):

    LCCN: sh85011981GND: 4117176-7BnF: 11978389nBNCF: 34599NKC: ph221985BNE: XX529017J9U: 987007283006105171

Encyklopedia internetowa:

    Britannica: topic/barter-trade БРЭ: 1863362 ЕСУ: 40633 NE.se: byteshandel Catalana: 0223343

Kategorie:

    Teoria ekonomiiHandel

[...]

Jeszcze >;))

[...]

Barter jest nie do końca legalny, bo nie naliczamy podatków.

[...]

No tak. To idealna sprawa, żeby obejść system. Jedyna w nim nadzieja

[...]

Ten podatek dochodzi do 50% więc jak ja coś ci dam a ty mi też to bez podatku to każdy z nas ma 100% a po podatkach, każdy z nas po 50& a państwo 100% Widzisz jaka to kasa?

[...]

Tak. Załóżmy że będziesz miał "zaufanego" rolnika. Gdzie będziesz kupował podstawowe artykuły. Jak ten rolnik będzie miał więcej takich "zaufanych". To prędzej czy później..."Nakryją" go...
Słyszałem komentarz w radio. Z jakieś 2 tyg. Temu. Facet kupował piwo hurtem, pewnie miał jakąś firmę. Kupował i sprzedawał do Holandii. Z Holandii znowu kupował i sprzedawał w Niemczech. Pewnie 'prał" rachunki. Namierzyli go po 3 latach...Ale namierzyli...
Nie uwierzysz, ale ja jeszcze chyba z 15 lat temu, kupowałem mięso świeżutkie, przy mnie rozbierał rzeźnik...Z hurtowni. Facet był tam sam i nawet nie sprawdzał czy mam firmę. Kupowałem bez podatku. Nie muszę dodawać ile na tym zyskiwałem. Bo kupowałem dużo i mroziłem. No ale zamknęli tą hurtownię. A teraz to już w ogóle, teren jest zaorany. Budynki pamiętały chyba jeszcze chyba czasy Bismarcka

[...]

Ruiny jak po bombardowaniu, tak wygląda teren opodatkowany. To nam robią stany rękoma nierządu.

[...]

Jak kupujesz dużo, to wygląda jak byś miał firmę, Andrzeju >;))