Dali byście jeść?

Re: Dali byście jeść?

😉 Słodziaki, choć będą niebezpieczne kiedyś.
Pewnie,  że bym nakarmiła.

Re: Dali byście jeść?

Cudeńka!:)
Ale czy dałabym jeść?
Jeszcze chwila a zrobią się niebezpieczne a ja nie jestem wlascicielem rzeźni

Re: Dali byście jeść?

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Masz dobre serduszko Serenko :) Ale trzeba być ostrożnym, one urosną i wrócą jak zgłodnieją >;))

Re: Dali byście jeść?

Cudeńka!:)
Ale czy dałabym jeść?
Jeszcze chwila a zrobią się niebezpieczne a ja nie jestem wlascicielem rzeźni
I to jest kłopot Michalino, ludzie dokarmiają nawet niedźwiedzie, ja miałem noc grozy jak dziki przyszły i powywalały śmietniki w poszukiwaniu jedzenia. Robię kompost i tam to życie kwitnie, wszystkie myszy świata, koty, kuny, lisy itp.

Re: Dali byście jeść?

Jadę ratować piżmaka >;) To taki szczurowaty rudy, krewnej wpadł do takiej studzienki, zmontowałem taką drabinkę. Decha i do niej przebite listewki, żeby łapki miały oparcie. Tylko żeby mnie nie ugryzł w nagrodę >;))

[...]

Weź go na podbierak. Bo inaczej na pewno ugryzie...

Re: Dali byście jeść?

Dzikich zwierząt, nie dokarmia się. Bo one przyjdą , następnego dnia Nie dajmy się zwieść ich błagającym ślepkom. Mysz w okolicy nie brakuje...

Re: Dali byście jeść?

Krewna się uparła żeby wezwać straż miejską złapali w siatkę i puścili gdzieś nad Wisłą >;)

Re: Dali byście jeść?

Dzikich zwierząt, nie dokarmia się. Bo one przyjdą , następnego dnia Nie dajmy się zwieść ich błagającym ślepkom. Mysz w okolicy nie brakuje...
Takiej matce to może być trudno nałapać tyle mysz dla 6 dzieciaków i jeszcze mieć oko żeby żaden nie ucierpiał to bym zmiękł i coś dał >;))

Re: Dali byście jeść?

Amigoland
Jak matka przestaje już karmić młode. To one same już polują. Człowiek nie powinien się mieszać do natury. Chyba że ekstremalnych wypadkach, kiedy zwierzę potrzebuje pomocy człowieka...

Re: Dali byście jeść?

Amigoland
Młode polują już po 3 miesiącach...

Re: Dali byście jeść?

No to właśnie nie chciałem ruszać tego piżmaka, niech wylezie i wraca do swojej nory, bo może tam ma młode, albo co, ale krewna się uparła, a jak kobita się uprze, to sam wiesz Andrzeju >;))

Re: Dali byście jeść?

Amigoland
Co innego jak zwierzę wpadnie, do studni, czy studzienki i nie może się wydostać o własnych siłach, wtedy należy pomóc. Czy w innych przypadkach...Ale dokarmianie, to inna sprawa...
https://www.youtube.com/shorts/DT-GB5JGPEo

Re: Dali byście jeść?

Re: Dali byście jeść?

Zwierzęta , czy ptaki mają pamięć. Ptaki jak się dokarmia w zimę, to trzeba już cały czas dokarmiać. Bo ptak przyleci kawał drogi, osłabiony. A karmik pusty...

Re: Dali byście jeść?

Lothar.
Tak to oszukać nie można, jak się "obiecało" to trzeba dotrzymywać >;)

To dzięciołki kiedyś mi przylatywały do karmika >;)