Czy bycie "niewinnym" chroni?

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Biegnij Lola biegnij
 muszę obejrzeć, tylko nie ma oryginalnego tytułu? NAZWA FILMU: D34TH'S GAM3

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Lothar.
Zauważyłaś że azjaci rzadko kiedy mają Głębię?

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Biegnij Lola biegnij
Chyba azjatyckich filmów nie oglądałeś

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Lothar.
Nawiązuje do własnych, osobistych doświadczeń. Biali takich mają mało, a inne rasy jeszcze mniej, nie mówię o zastraszaniu, a o byciu podróżnikiem Głębi. Myślę że i dla ciebie Ewo to "terra incognita" >;)

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Biegnij Lola biegnij
Za dużo myślisz, z reszta jak każdy widzisz świat ze swojej własnej perspektywy, wiec możesz nie zauważyć, że ktos takie doświadczenia ma, bo przezcież ty masz zawsze większe he he

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Lothar.
Doświadczenia rzeźbią ludzi i trudno to ukryć, Ewo.

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Lothar.
W sumie chodzi o proporcje, ile jesteś tam, a ile jesteś tu >;)) To, to, co nazwałaś że hmm "za dużo myślę"

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Biegnij Lola biegnij
Jak sie jest tam , to sie nie myśli, chociaż ty się zgrywasz na takiego, co myśli zawsze i wszędzie he he

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Lothar.
To zależy czy umiesz utrzymać.... świadomość, Ewo >;))

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

To zależy czy umiesz utrzymać.... świadomość, Ewo >;))

Także uważaj wojcieszku he he he

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Lothar.
Sennik - mysz

Interpretacja snów o myszach zależy od wielu czynników, w tym od kontekstu snu, doświadczeń życiowych i kultury osoby śniącej. Myszy w snach mogą mieć wiele różnych znaczeń. Oto kilka popularnych interpretacji:

    Problemy lub kłopoty: Myszy mogą symbolizować drobne kłopoty lub problemy, które przeszkadzają ci w życiu codziennym. Te problemy mogą wydawać się nieznaczne, ale jeśli ich nie rozwiążesz, mogą się nagromadzić i stać się poważnymi kwestiami.
    Strach lub niepokój: Myszy mogą również symbolizować strach lub niepokój. Jeśli bałeś się myszy w swoim śnie, może to oznaczać, że jesteś zaniepokojony lub niepewny co do pewnych aspektów swojego życia.
    Zdrada: W niektórych tradycjach kulturowych, myszy mogą oznaczać zdradę lub oszustwo. Jeśli we śnie widzisz mysz, może to sugerować, że czujesz się zdradzony lub że ktoś w twoim życiu nie jest do końca szczery.
    Utrata: Myszy mogą również symbolizować utratę lub zniszczenie, szczególnie jeśli we śnie widzisz myszy gryzące lub niszczące coś.
    Inwazja: Sen o myszach może również oznaczać naruszenie prywatności lub uczucie, że twoje osobiste przestrzenie są "nawiedzane".

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Biegnij Lola biegnij
Ja dzisiaj wstałam o 4, nic mi się nie śniło, znaczy nie pamiętam, co mi się śniło, ale oststnio miałam tak pojebany sen, że nawet o nim nie napiszę he he

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Lothar.
Puściłem wolne skojarzenia i w ten sposób ci "wyciągnąłem kartę" z myszami. Mnie się coś śniło, że się przeciskałem przez jakieś szczeliny i było bardzo wąsko i ciężko szło, płaszczyłem się jak naleśnik i dusiłem, ale nie odpuściłem >;))

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Biegnij Lola biegnij
To ty masz nawet takie karty "z myszami"? he he ja pierdolę

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Lothar.
Taaak analogie i puenty, to nie dla wszystkich, Ewo >;)) A już leciutkie żarty, to ho ho jakich "poziomów"? Wymagają?  Trochę się stresuję dzisiejszym dniem, to sobie wyciągnę kartę >;P Wow, pokusy, negocjacje >;P

VI Kochankowie

Karta Tarota przedstawia kobietę i mężczyznę, którzy podejmują wybór – chcą być razem. Uważają, że są sobie przeznaczeni, że jakaś wyższa siła ich połączyła. Mężczyzna symbolizuje świadomość, rozum, świat materialny. Kobieta symbolizuje podświadomość, emocje, świat duchowy. Karta Kochankowie oznacza miłość, trudny wybór, pokusę, negocjacje.

[...]

No właśnie wojcieszku, nie dla wszystkich he he he Karta niczego, cos tam może wytniesz w trasie he he

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

No to dzień wolniejszy >;P

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Biegnij Lola biegnij
Ja mam do wieczora zaorane. A jutro raniuteńko wyjeżdżam na weekend he he Dawno nie byłam na żadnym wyjeździe, ale młody gra 1/4 finału i jadę go oglądać. Cała ekipa rodziców jedzie z bębnami i trąbami he he

Re: Czy bycie "niewinnym" chroni?

Lothar.
A ja jutro o ludzi z korporacji bankowych, kupili chałupę w Hiszpanii i tam się przenoszą na emeryturę. Syn już tam siedzi. Bogaci się wynoszą? Pewnie obawiają się tych nowych podatków, co nam szykują. Przydały by się dobre wieści >;)
12