Wiele spraw ma drugie i trzecie dno.

Lothar.
Zakładałem różne urządzenia w tym centrale telefoniczne. No to wyobraźcie sobie, że zakładacie, a wiecie że w związku z tym ktoś straci pracę. Paskudna wiedza.

Re: Wiele spraw ma drugie i trzecie dno.

Zakładałem różne urządzenia w tym centrale telefoniczne. No to wyobraźcie sobie, że zakładacie, a wiecie że w związku z tym ktoś straci pracę. Paskudna wiedza.

Najgorsze jest to, że ludzie składający wnioski racjonalizatorskie, nie zdają sobie sprawy, że przez ten wniosek ktoś może stracić pracę. Może to trafić nawet...Samego "wynalazcę"

Re: Wiele spraw ma drugie i trzecie dno.

Re: Wiele spraw ma drugie i trzecie dno.

Trzeba by było zrobić "porządki"

Re: Wiele spraw ma drugie i trzecie dno.

Amigoland
Nawet jak zrobisz porządki. Nie jesteś w stanie zapamiętać, wszystkiego co masz

Re: Wiele spraw ma drugie i trzecie dno.

Lothar.
To urok "bogactwa" odkrywam to co mam >;)