Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Lothar.
Nie Serenko :) Ja jestem "u siebie" >;)) Od dziecka mnie Mama ciągała po kościołach, nie mogę tam chodzić właśnie dlatego >;))

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Nie Serenko :) Ja jestem "u siebie" >;)) Od dziecka mnie Mama ciągała po kościołach, nie mogę tam chodzić właśnie dlatego >;))
No ale ołtarz służy do ofiary... 😁

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Lothar.
Wyglądam na... baranka? >;))

Ten na górze to Samael >;))

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

😁 No właśnie dlatego pytałam o ten ołtarz.
Tak mnie wymęczyła ta ostatnia choroba, że padam i muszę swoje odespać.
Zatem dobrej nocy już 🌜

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Lothar.
Dobranoc Serenko >;)*

12