Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Lothar.
Sypiał bym na.... ołtarzu >;P

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Kropelka

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Kropelka
Należy nawet

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Kropelka
Ty wiesz co? Ja niemal codziennie jestem w "kosciele" brr
Bo do Maca mam na skrót  przez plac koscielny.
I tak sobie lecę pod pergolą św Ritty wdzięczna i radosna za pracę, dutki oraz transformowanie w tej chorej korpo -swoich przekonań.

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Lothar.
Kropelko :) dopóki masz swój świat wewnętrzny to nie jest tak źle >;) nawet jak jest ciężko. Moja żona dawno temu mi mówiła że mi wszędzie "dobrze" >;)) Ale to nie do końca tak, bo nawet jak byłem w "syfie" to nie umysłem >;) A sporo kościołów ma przyjazne aury. Nie przepadam, ale miło odpocząć, na ołtarz się nie pcham bo mnie wsadzą >;))

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Kropelka
Lothar. napisał/a
Kropelko :) dopóki masz swój świat wewnętrzny to nie jest tak źle >;) nawet jak jest ciężko.
Otóż to, wszystko czego potrzebujemy jest już w nas.

Lothar. napisał/a
[...]
W Sączu żaden nie ma przyjaznej aury, wolę stare, drewniane, opuszczone na zabitych wsiach- te mają magiczny klimat.

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Lothar.
Bo ja bardziej po ewangelickich >;) Dawno temu kusiło mnie zostać Pastorem i nieraz sobie porozmawiałem ze Świadkami o interpretacjach, ale o 7 niebie i tajemnicach świętego Pawła to jakoś nie chcieli mówić tylko chcieli kogoś wzywać ze starszych >;) Hmm, może się na mnie poznali? >;P

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

michalina
Krótko i zwięźle:nigdy!
Jeszcze jak pomyślę,że w którymś miejscu przed ołtarzem stały trumny to bym tam ducha wyzionęła;))

Swoją drogą coś mnie dziś w nocy poszarpało.Będąc w półśnie odpędzałam coś?kogoś?od siebie,potem na wpół przebudzenie a głowa w nogach,nie wiem,czy rozumiecie o czym mówię.Częśto mi się zdarza,że leżę w łóżku a mam wrazenie,ze moja głowa jest tam gdzie nogi.Podobno tak się dzieje przy wychodzeniu z ciała.I za chwilę powrót do świadomości,całkowite wybudzene i źle się czułam,czułam,ze cos ze mną nie halo.

[...]

Też miałem parę razy takie sny. Kopię wtedy. Raz kopnąłem w ścianę i wybiłem sobie palca u nogi, tego dużego

[...]

O matko i córko!;))
Ja machałam rękami a palca to sobie wybiłam w sylwestra niestety;)

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

To ja też a dziś w nocy coś zacisnąłem we śnie lewą dłoń i palec środkowy i serdeczny mnie bolał, coś ciąłem siekierą, ale nie pamiętam co >;)) Rozgrzałem się w robocie i pomogło, ale jak jechałem rano to czułem lewą dłoń na kierownicy, bolały stawy >;) Co ja tam robiłem tą siekierą? >;)

[...]

Miejmy nadzieję,że rąbaleś nią drzewo;)
Dobrej nocy Wojtek Tobie i wszystkim,źle spałam w nocy więc trzeba nadrobic dziś;))

[...]

Dobranoc Michalino...

[...]

Pewnie w przeszłości, rąbałeś Krzyżaków w bitwie pod Grunwaldem

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Lothar.
To była lekka siekiera jednoręczna, musiałem ostro walić Andrzeju, bo jeszcze jak zamykam lewą rękę to boli :) A i prawą też czuję, co ja robiłem w nocy? >;))

[...]

Takich też używali Wojtek

[...]

Myślę że prowadzimy sekretne życie we śnie, ja się zastanawiam czy nie mam w gościach mojej Mamy. Nigdy mi się nie śni.

[...]

Mam taką :) jeździ ze mną w aucie, ale z miesiąc jej nie ruszałem.  Dłonie bolą >;)

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Sypiał bym na.... ołtarzu >;P

Heheh, a nie czułbyś się wtedy, jak ofiarą? 🙄

Re: Chcieli byście mieszkać w kościele przerobionym na dom? >;)

Dobrej nocy Michalinko 🌜
12