Bywają przyzwoici ludzie >;))

Lothar.
Dziś się dowiedziałam dlaczego przed ślubem i moimi narodzinami moi rodzice wyprowadzili się ze swojej miejscowości na drugi koniec Polski. Zanim przyszłam na świat mój ojciec był księdzem

Re: Bywają przyzwoici ludzie >;))

Lothar.
Kilka lat temu byłam u mojej przyjaciółki w domu. Obie dostałyśmy małej głupawki w wyniku czego ganiałyśmy się po jej domu jak niestabilne psychicznie i niezbyt rozgarnięte uciekinierki z ośrodka psychiatrycznego. W każdym razie po jakimś czasie wpadłam na pomysł żeby schować się w łazience, żeby moja koleżanka nie mogła mnie złapać. Weszłam do toalety i zadowolona z siebie śmiałam się do mojej przyjaciółki stojącej za drzwiami. Nagle odwróciłam się i zobaczyłam nagiego, próbującego zasłonić przede mną niektóre części swojego ciała ojca wspomnianej wcześniej koleżanki, próbującego właśnie wziąć kąpiel. Gdy tylko zorientowałam się, że 'chyba przeszkadzam' czerwona wybiegłam z łazienki. Moja przyjaciółka pokładała się ze śmiechu.

[...]

Oje...Współczuję Wojtek...

Re: Bywają przyzwoici ludzie >;))

Amigoland
To chyba stąd ta nienawiść do KK...