Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Biegnij Lola biegnij
Naród wybrany he he w końcu dlaczegoś został wybrany

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Lothar.
A kim jest ten który ich "wybrał" i tak ukształtował. A jeszcze ciekawszym pytaniem jest dlaczego go wyznają nieświadomi? >;) Tylko czy kiedykolwiek to zrozumieją? >;)

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Biegnij Lola biegnij
Może to był jeden zza lodowej ściany? Jak ich zwą tak zwą , przeróżnie; Atlanci, Annunaki, IHS - cała trójca Izis Horus i Set. W każdym razie, ktoś zbudował ten Matrix pod kopuła i sie dobrze bawi he he Żeby trzymać ludzi w ryzach musiał wybrać sobie najbardziej krwiożerczy i ludobójczy naród i taki się znalazł

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Lothar.
Myślę że on był kiedyś człowiekiem, kapłanem który był bardzo zdolny i..... bezwzględny. W Egipcie nie zrobił "kariery" bo oni wiedzieli jak to działa. Więc wybrał prostych pazernych złodziei pustynnych, bo ci nie zadawali pytań dopóty się było czym dzielić. To PASOŻYT.

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Lothar.
Być może dlatego Egipcjanie "znikneli" bo o tym wiedzieli. Dziś to "wiedza zakazana" herezja. Choć pewnie w Prohibitach Biblioteki watykańskiej coś jest i barbarzyńcy ją spalą, być może właśnie dlatego. Ta hipoteza wyjaśnia sprawę sekty z pedofilią. Chodzi o prawdziwą nieśmiertelność i.... zasoby >;)

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Lothar.
Większość z nas, nie zabiła by 100 osób, aby przeżyć i uzyskać prawdziwą władzę, ale czy.... wszyscy? Wyobrażacie sobie, aby być hmm nieśmiertelnym, poza wszystkimi prawami? Kosztem, masy zupełnie nieznanych osób? Pokusa istnieje >;)) Czy na ukrainie właśnie powstają nowi "bogowie"? Nikt w to nie uwierzy >;D

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Lothar.
Z takim pomysłem na "biznes" trzeba iść do  bezwzględnych elit, ludzi którzy dla zysku będą mordować. Wkręcić w sektę pedofilią i morderstwami i nielicznych "ubóstwić" to dopiero..... "biznesplan" >;))

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Biegnij Lola biegnij
A co z firnamentem? nie mówię, że zrobił to bóg, ale byc może jakaś inna bardziej zaawansowana cywilizacja trzyma nas w tym szklanym słoiku?

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Lothar.
Może coś w tym jest, Ewo. Ale za mało danych aby wyciągać wnioski >;)) A ja przecież ze swojej strony nie zrobię eksperymentu z pedofilią i z ofiarami z ludzi, aby uzyskać "boskość" >;)) Pamiętasz te beczki w piwnicy? >;PP A z drugiej stroni możni na pogrzebie, zabierali "ze sobą" służbę i hmm czasami żony >;)) Czyżby to też pewna forma....

[...]

Galaktyczne ZOO, lub reality show

[...]

Ale "Oni" już to robią, żeby uzyskać boskość...

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Lothar.
Mam podejrzenie że to jest od ponad 5 tyś lat, tylko ludzie nic nie wiedzą. Bo nie było by żadnych religii >;)

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Mam podejrzenie że to jest od ponad 5 tyś lat, tylko ludzie nic nie wiedzą. Bo nie było by żadnych religii >;)
Słuszne podejrzenie. Ja też tak myślę...

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Lothar.
Myślę że 4 tyś "bogów" rzeczywiście istnieje, lecz oddawanie im czci i rytuałów bez Zapłaty to przesada >;) Księżulo by się ucieszył >;)) Stary, ty coś masz z tego ględzenia, a ja? Tak za free, mam tych dyrdymałów słuchać? >;PP

[...]

Chyba nikt do słuchania nie zmusza

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Lothar.
Taaak

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Amigoland
 Pewnie wisi jeszcze gdzieś w domu, jako pamiątka

Re: Biblia to nie jest lektura dla dzieci.

Lothar.
Nie, wywaliłem. A wiesz że Mama tego nie pamiętała? Zapytałem jako dorosły, dlaczego mnie biła i mówiła że to nie miało miejsca, ładnie wyparła >;))
12