Ale miałem sen ze sportami eksremalnymi, wszystko mnie boli >;))

Ale miałem sen ze sportami eksremalnymi, wszystko mnie boli >;))

Lothar.
Góry wspinaczka i zjazdy, było nas 3 i się chłopaki wykruszyli, wreszcie sam pomyślałem żeby nie przesadzać. Wreszcie ktoś powiedział że z moim starym psem jest źle, ale ona od dawna nie żyje, obudziłem się rozdygotany i zmęczony >;)

Re: Ale miałem sen ze sportami eksremalnymi, wszystko mnie boli >;))

Amigoland
Nie mam takich ekstremalnych snów

Re: Ale miałem sen ze sportami eksremalnymi, wszystko mnie boli >;))

Lothar.
Ja też nie, ale się trafiło, kto to słyszał po śnie obudzić się zmęczonym i poobijanym >;))

Re: Ale miałem sen ze sportami eksremalnymi, wszystko mnie boli >;))

Ja też nie, ale się trafiło, kto to słyszał po śnie obudzić się zmęczonym i poobijanym >;))
Jak się jakieś horrory śnią...To człowiek budzi się "zlany potem". My śpimy, ale mózg nie...

Re: Ale miałem sen ze sportami eksremalnymi, wszystko mnie boli >;))

Lothar.
Zachciało mi się adrenaliny we śnie >;) Chyba bym wolał jakieś.... kosmatości >;))