Ale bidy narobili >;)

Lothar.
To chyba 50x4 jakaś prowizora i teraz to trzeba połatać >;) U nas hmm mogli by się "tłumaczyć" ja bym kazał odkopać i łatać, wyjaśni się potem >;)

https://demotywatory.pl/5181349/Zaraz-wygugluje-czy-to-jest-normalne

Re: Ale bidy narobili >;)

michalina
Hej WW:)
A wczoraj Maciak mówił,że Orlen inwestuje MILIARDY za granicą(np.w Kanadzie!)
Inwestycje niby a wyprowadzają majatek.
Mogliby inwestować w Polsce ale nie,oni muszą za granicą.To jest skandal!
Okradają nas na miliardy.
Aa od wczoraj już ropa nie płynie z Rosji tylko jakaś ,np,z MEKSYKU!Czujesz?
Ile nas to będzie kosztowało?

Re: Ale bidy narobili >;)

Lothar.
Czuję Michalino :) przeważnie  tankuję w tańszych stacjach >;))

Re: Ale bidy narobili >;)

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
michalina napisał/a
[...]
Ropa płynie teraz do Polski głównie  od Saudów, poprzez amerykańską firmę Aramko. Umowy były podpisane jeszcze przed rozpoczęciem wojny na Ukrainie. Zamknięcie kurka  z ropą w rurociągu "Przyjaźń" najbardziej odczują Niemcy...Witaj Michalino.
Ps.
Także nie wiem o jakich inwestycjach mówi Maciak.

Re: Ale bidy narobili >;)

To chyba 50x4 jakaś prowizora i teraz to trzeba połatać >;) U nas hmm mogli by się "tłumaczyć" ja bym kazał odkopać i łatać, wyjaśni się potem >;)

https://demotywatory.pl/5181349/Zaraz-wygugluje-czy-to-jest-normalne
To już teraz wiem dlaczego nie miałem internetu 2 dni

Re: Ale bidy narobili >;)

To chyba 50x4 jakaś prowizora i teraz to trzeba połatać >;) U nas hmm mogli by się "tłumaczyć" ja bym kazał odkopać i łatać, wyjaśni się potem >;)

https://demotywatory.pl/5181349/Zaraz-wygugluje-czy-to-jest-normalne
Kabla telefonicznego nie połatasz. Albo to stary kab. Pozostawiony. A jak "pracujący" to będą musieli pociągnąć nowy...

Re: Ale bidy narobili >;)

Lothar.
Połatam, są takie mufy zalewane żelem a żyły się łączy scotch lockami >;) Żeby tylko trafić kolor w kolor >;)

Re: Ale bidy narobili >;)

Lothar.
PS.
Teraz same światłowody >;)