Aborcja "Na życzenie"

Re: Aborcja "Na życzenie"

Amigoland
Serenity napisał/a
Lothar. napisał/a
Z jednej strony nie wolno dzieci zabijać Serenko, ale są wyjątki i nikt nie powinien przy tym grzebać, bo to wystarczający problem dla najbliższej rodziny.
Witaj Wojtek :)
No są wyjątki i one są już od dawna w prawie polskim. Ta druga pani o tym mówiła
- gdy ciąża stanowi zagrożenie dla życia lub zdrowia ciężarnej
- gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że ciąża powstała w wyniku czynu zabronionego (np. kazirodztwo, gwałt).
Ja bym jeszcze dodała do tego ciężkie wady płodu.

Rozważa się aborcję na życzenie, a to już jest mordowanie dzieci.
I nie dziwi potem stwierdzenie, że "Polki częściej dokonują aborcji, niż odwiedzają stomatologa!
No wlaśnie. Celem lewicy jest wprowadzenie "aborcji na życzenie" Nasłuchałem się tych klipów. One wcale nie chcą rozmawiać o zabójstwie dziecka. One chcą usuwać kiedy chcą, jak chcą. Bo uważają że to ich prawo. Moje ciało, moje prawo. Witaj Sarenko...

Re: Aborcja "Na życzenie"

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
[...]

To chyba jakiś paskudny "żart" Serenko  Dobry wieczór :)

Re: Aborcja "Na życzenie"

Serenity
Zaczęły się debaty. Jedna z takich w Republice. Ta aktywistka zupełnie odjechana
Komentarze pod materiałem jednoznaczne...

Aktywistka Aborcyjnego Dream Teamu wzięła tabletkę aborcyjną podczas debaty w TV Republika.

Re: Aborcja "Na życzenie"

Serenity
12