A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Lothar.
No i ile trzeba brać za robotę? Jak za nic nierobienie ze 2 tyś to i ceny kosmiczne.

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Lothar.
W Szwajcarii zrobiono referendum i obywatele nie chcieli wielkich podatków, a w niemczech to komunistyczny zamordyzm i nikt się nie pytał i jest od stycznia.

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Amigoland
No skoro ludzie wybrali tych polityków. Tzn. Mają do nich zaufanie
Cześć Wojtek...

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Lothar.
Cześć Andrzeju >;))) Taaak mają "zaufanie" >;) już ja to widzę, wybierają mniejsze zło, jeden złodziej, czy drugi złodziej. Ten co pracuje to chce żeby go tak mocno nie okradali. A patusy to się oglądają za socjalem, a że patusów całe hordy to i nie ma kto na nich robić. Po co mi się zabijać jak mi 80% ukradną? Niech szukają innego frajera.

[...]

Nikt nikogo nie zmusza głosować. Rząd bez mandatu narodu, nie może ustanawiać prawa. Bo będzie to bezprawie...

[...]

Tylko zapytaj się kto o tym wie? Pitoń otworzył mi oczy...

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
> [...]

Nikt nikogo nie zmusza głosować. Rząd bez mandatu narodu, nie może ustanawiać prawa. Bo będzie to bezprawie...
Na złodzieju czapka gore

[...]

A słyszałeś o ruchu antywojennym?

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Amigoland
Tworzy się. Będzie...A ilu będzie chętnych? Zobaczymy...

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Amigoland
Jak byśmy byli cynikami, to Niemcy zaraz by to wychwyciły. A wtedy propaganda ruszyłaby na cały świat. Nasza pomoc jest niezbędna. To fakt. Nie mogliśmy odmówić. Bo NATO znalazłoby sobie innych sojuszników w regionie. Chociażby Niemcy, Czechy, Słowację. Tam też mają drogi, kolej i odpowiednią logistykę...

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Amigoland
Ruchy antywojenne są wszędzie. Nawet w Rosji.

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Lothar.
Wyobrażasz sobie zarabiać na śmierci ludzi.

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Wyobrażasz sobie zarabiać na śmierci ludzi.
Nie wyobrażam sobie...Wrócę do tego Stowarzyszenia antywojennego. Nie zastanowiło cię Wojtek, że nie powstało jakieś stowarzyszenie anty unijne? Po tylu latach grylowania Polski? Przecież panowie Pitoń i Sykulski są również anty unijni. Ale jakoś stowarzyszenia, np. "Stop szaleństwom unii" nie zawiązali?

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Lothar.
To chyba sprawa "gotowania żaby" Andrzeju ludzie się przyzwyczajają >;)

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

To chyba sprawa "gotowania żaby" Andrzeju ludzie się przyzwyczajają >;)
Tzn. Że panowie Pitoń i Sykulski dobrze czują się w gorącej unijnej wodzie. Ale w ruskiej już nie? To tak im zależy na polskim interesie??

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Lothar.
Z czegoś trzeba żyć Andrzeju, a jak gadasz nie w tą stronę to zamkną kanał.

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Z czegoś trzeba żyć Andrzeju, a jak gadasz nie w tą stronę to zamkną kanał.
Ja sądzę, ze nagle znalazł się sponsor A jak jest sponsor, to o żadnym interesie Polski, nie ma mowy

Re: A potem nie ma kto pracować, bo po co? Na nierobów?

Lothar.
To Polska ma jakieś "interesy"?
12