A myślicie że eu to taki monolit? >;)

Re: A myślicie że eu to taki monolit? >;)

Amigoland
Wcale tak nie myślałem. Ale EU to przed wszystkim grupy interesów...

Re: A myślicie że eu to taki monolit? >;)

Wcale tak nie myślałem. Ale EU to przed wszystkim grupy interesów...
Dlatego trzeba budować własne koalicje...

Re: A myślicie że eu to taki monolit? >;)

Lothar.
Nie wszyscy chcą federalizacji, Andrzeju >;))

Re: A myślicie że eu to taki monolit? >;)

Nie wszyscy chcą federalizacji, Andrzeju >;))
Tja. Jak zrobią głosowanie większościowe to nawet nie masz nic do gadania

> [...]

Re: A myślicie że eu to taki monolit? >;)

>;) Myślisz że przekonają tym, tych facetów ze zdjęcia?
Wojtek? Co mnie Korsyka? Separatyzm możemy mieć w Polsce...

Re: A myślicie że eu to taki monolit? >;)

Lothar.
Paru chłopaków z żelastwem może nieźle zamieszać. W takich klimatach rozwija się przestępczość zorganizowana, która w swej strukturze nieco przypomina ..... państwową >;))

Re: A myślicie że eu to taki monolit? >;)

Amigoland
Wojtek. My już w Polsce mamy sądy pisowskie i peowskie. Totalny chaos ...Dopiero po 4 miesiącach. Co będzie dalej??

Re: A myślicie że eu to taki monolit? >;)

Lothar.
Na dobrą sprawę, to ani prokuratury, ani sądów, to nie mamy, to tylko fasada po komunistach >;)

Re: A myślicie że eu to taki monolit? >;)

Na dobrą sprawę, to ani prokuratury, ani sądów, to nie mamy, to tylko fasada po komunistach >;)
To dlatego ze Kaczor nie słuchał się Ziobry i bał się co powie unia. A KPO i tak nie dostali

Re: A myślicie że eu to taki monolit? >;)

Lothar.
Sądownictwo trzeba by było mocno reformować, tylko komuchy tam się okopały >;)