A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Lothar.
Nie chce gadać ze mną dorosłym facetem i tam jest czarna przestrzeń, a jak gram małego chłopca to hmm o mnie dba, tak jak to był ja sam tylko dorosły. Czego on strzeże, czego mam nie wiedzieć ja dorosły? Wyraźnie moja wolność intelektualna i możliwość analizy jest przeszkodą. Nie chce być obserwowany i rozumiany, >;) Jest mną? >;))

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Lothar.
A po co urzędnikowi mózg? >;) A pomysł na analizę budowy wewnętrznej a właściwie obserwacji blokad, jest ciekawy. Tam są zabezpieczenia >;)

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Lothar.
No ale ja robię eksperymenty sam i coś nie mogę mieć kontaktu z "aniołem" oprócz prostych uczuć dziecka.

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Lothar.
Ale się chowa w czarnej przestrzeni i dla inteligencji jest niedostępny, a tylko dla uczuć >;))

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Lothar.
Hmm, może być inteligentny inaczej niż ja i stąd bariera poznawcza >;) A jak jestem dla niego "niebezpieczny"? Poprzez rozumienie dobra i zła i pułapek intelektualnych i paradoksów?

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Lothar.
Bariera istnieje, ciekawi mnie jej cel, no bo "posiadam" zasoby do których nie mam dostępu, co mi przypomina temat Wieży Babel >;)

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Lothar.
Skup się :) działam uczuciami i jest odzew, działam intelektualnie i.... cisza >;)

Jest więcej spraw hmm nie mieszczących się w wyobraźni >;P

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Lothar.
Takie klapy to potrafią polecieć, nam każą po otwarciu studni czekać żeby metan uciekł.

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Jak wybuch metanu może 25 kilogramową klapę wyrzucić na kilkadziesiąt metrów to wybuch A może ją wysłać na orbitę lub lepiej. Niska orbita to 200km.

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?

Lothar.
Pusto nic nie widać >;)

Re: A jak "czesiu" to anioł stróż lub nadjaźń?